تکلیف امروز ما جهاد تبیین در مقابل تحریف است

حجت الاسلام صباغیان گفت: تکلیف امروز ما جهاد تبیین در مقابل تحریف و جهاد روایت در مقابل روایت غلط دشمن است و بدانید که دشمن امروز انقلاب ما را هدف گرفته است و باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسن صباغیان عصر امروز (۱۸ بهمن) در دیدار با مدیر کل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: زندگی حضرت زهرا(س) محور است و در این عالم هستی زن محوریت دارد.

 

امام جمعه زیرکوه در ادامه بیان کرد: دشمن امروز روی ارزش های اسلامی به ویژه خانواده‌ و زن، هدف گذاری کرده و عفت و پاکدامنی زن را نشانه گرفته است و امروز در سخت ترین جنگ نرمِ دشمن قرار داریم.

 

وی با تاکید بر اینکه اگر زن فاسد شد جامعه فاسد می شود، افزود: اگر خانواده صدمه دید جامعه از بین می رود و اجازه ندهید دشمن به اهداف خود برسد.

 

حجت الاسلام صباغیان با بیان اينکه محور این عالم هستی، وجود مقدسه حضرت زهرا سلام الله علیها است، گفت: مقدس ترین کانون حتی از کعبه مقدس تر هم کانون خانواده است و محور این کانون زن قرار دارد و حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) الگوهایی کامل برای زنان هستند.

 

امام جمعه زیرکوه با تاکید بر اینکه امروز وظیفه ما این است که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم، افزود: تکلیف امروز ما جهاد تبیین در مقابل تحریف و جهاد روایت در مقابل روایت غلط دشمن است و بدانید که دشمن امروز انقلاب ما را هدف گرفته است.

 

حجت الاسلام صباغیان در پایان بیان کرد: بعد از تحقق اسلام ما معجزه ای به عظمت انقلاب نداریم، انقلابی که تمدن ساز است.

 

 

کد خبر 1251429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha