افتخارآفرینی تيپ ۳۳ المهدی (عج) در مسابقات قرآن سپاه کشور

دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران و فرزندان کارکنان سپاه پاسداران انقلاب با برتری فرزندان پرسنل تیپ ۳۳ المهدی (عج) جهرم به کار خود پایان داد.

علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس گفت: دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران و فرزندان کارکنان سپاه پاسداران انقلاب از سه شنبه هفته جاری با حضور یک هزار و ۳۷۶ شرکت کننده به کار خود پایان داد.

 

مدیر روابط عمومی تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج) جهرم افزود: در این مسابقات، «ریحانه رحمانیان» در رشته قرائت گروه دختران، مقام دوم این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم همسران و فرزندان کارکنان سپاه را به خود اختصاص داد.

 

وی بیان کرد: همچنین محمد رسول آبروشن نیز در رشته قرائت گروه پسران موفق به کسب عنوان سوم این رقابت ها شد.

 

کریمی این مسابقات در مرحله مقدماتی در یگان ها و شهرهای کشور در خانواده بزرگ سپاه صورت برگزار شده است، عنوان کرد: امسال در مرحله مقدماتی ۲۴ هزار نفر از همسران و دختران و پسران در ۶رشته حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء و رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و مفاهیم و برای پسران رشته اذان به رقابت پرداختند.
 


وی گفت: ۱۲ هزار نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و در مرحله نهایی هزار و ۳۷۶ نفر شرکت کرده که از این تعداد ۳۳۵ نفر از همسران، ۳۳۲ نفر از دختران و ۴۱۷ نفر از پسران حضور داشتند.

کد خبر 1251518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha