امام جمعه جیرفت:  محتوای سرود باید غنی باشد

حجت الاسلام میثم تارم گفت: سرودی تاثیرگذار است که محتوای آن غنی باشد و امروز ما به تولید چنین سرودهایی نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۱۹ بهمن ماه) حجت الاسلام میثم تارم در آیین اختتامیه جشنواره سرود نوای انقلاب، سرود را از هنرهای جذاب و تاثیرگذار برشمرد و گفت: حضور گروه های سرود شرکت کننده در این جشنواره، بیانگر ذوق هنری و استعدادهای شکوفای نوجوانان است.

 

امام جمعه جیرفت با بیان این مطلب که سرود بروز استعدادهای هنری است، ابراز کرد: سرود سلام فرمانده سرودی به ظاهر ساده اما بسیار تأثیرگذار که از مرزهای کشور ما فراتر رفت و بین المللی شد.

 

وی تاکید کرد: سرودی تاثیرگذار است که محتوای آن غنی باشد و امروز ما به تولید چنین سرودهایی نیاز داریم.

 

حجت الاسلام تارم تصریح کرد: محتوای غنی، هنرمندی سازنده و هنرنمایی اجرا کننده سرود سلام فرمانده از یک سو و اخلاص سراینده آن از سوی دیگر موجب شد تا این سرود بین المللی شود.

 

امام جمعه جیرفت اظهار کرد: سرود سلام فرمانده آنچنان تاثیرگذار و حائز اهمیت شد که دشمنان با تمام امکانات پای کار آمدند تا ذوق هنری همراه با شور و شعور هنری نوجوانان ما را وارونه جلوه دهند و اثرگذاری آن را کمرنگ کنند.

 

وی با تاکید بر این که باید بر روی سرود سرمایه‌گذاری شود، عنوان کرد: آموزش و پرورش باید استعدادهای های دانش آموزان در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه هنر را شناسایی کرده و آنها را شکوفا کند.

 

حجت الاسلام تارم گفت: شکوفایی استعدادهای نوجوانان نتیجه مطلوبی در تربیت آنها خواهد داشت.

کد خبر 1251534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha