حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن فریاد چهار دهه اقتدار و عزت انقلاب است

حجت الاسلام جباری گفت: انقلاب با اتکا بر ایمان و اعتقاد مردم بر قله افتخار قرار گرفته و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ، فریاد بیش از چهار دهه اقتدار و عزت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام سیدعربعلی جباری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: ایمان به راه، هدف و گفتار و ذات الهی مهم است و این درسی است که باید در این مسائل فکر شود و همه با ایمان برای انقلاب و نظام کار کنند.

 

امام جمعه بهشهر افزود: ایمان جامعه را به قله افتخار می رساند و امام راحل مومن به انقلاب و مردم بود و با ایمان انقلاب را به پیروزی رساند.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی بر قله افتخار است و همه ماهدت ها در طول 44 سال گذشته به ایمان بر می گردد و اخلاص و ایمان و عبادت جامعه ما را به این جایگاه رسانده است.

 

حجت الاسلام جباری گفت: انقلاب با اتکا بر ایمان و اعتقاد مردم بر قله افتخار قرار گرفته و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ، فریاد بیش از چهار دهه اقتدار و عزت انقلاب اسلامی است.

 

امام جمعه بهشهر افزود: مردم همیشه بیدار و آگاه ما امسال هم همون همه سالها با عطمت در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کرده و اقتدار و وحدت خود را به جهانیان ثابت می کنند.

 

وی یادآور شد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان است که برای نابودی انقلاب اسلامی نقشه می کشند؛ در حالی که این انقلاب با حضور رهبری و اراده مردم تا انقلاب مهدی پابرجا و به دست صاحب اصلی اش خواهد رسید.

کد خبر 1251561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha