پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات و دستاوردهای ملت بزرگ ایران است

حجت الاسلام حکمتی نیک گفت: پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی و وحدت مردم و رهبری حضرت امام خمینی (ره) به وقوع پیوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در هشتمین روز از دهه فجر آئین تجلیل از ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان، رئیس بسیح فرهنگیان، معاونین و کارکارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با تبریک دهه فجر، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا ماهیت انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظامی اسلامی در ۴۴ سال گذشته برای مردم بازگو و تبیین شود.

 

حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی ساقط شد و راهبرد استکبار و آمریکا که از سال ۳۲ تا ۵۷  دنبال این بودند انقلاب اسلامی شکل نگیرد شکسته شد.

 

وی افزود: امروز ایران اسلامی با اقتدار در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار گرفته و علی رغم همه توطئه ها و مشکلات با اتکا به مردم به سمت قله های و افتخار حرکت می کند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

 

حسنعلی عزت خواه مردمی بودن را مهم‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی با اتکا به مردم و آرمان‌های بلند امام راحل و شهدای گرانقدر امروز در همه معادلات جهانی حرف برای گفتن دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران عزیز در همه عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی و افتصادی در جهان می درخشد.

 

گفتنی است در این آئین به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه پرفروغ فجر از ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان و دانش آموزان نمونه دبیرستان دخترانه شاهد با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

کد خبر 1251583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha