مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن و برگزاری این مراسم در سراسر استان لرستان

حجت الاسلام حیات الغیب با اعلام مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در استان لرستان همزمان با سراسر کشور گفت: مردم با حضور خود معادلات دشمن را به هم می زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام سیدلطف الله حیات الغیب، امروز(19بهمن)، در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهارداشت: روزهای پر فروغ انقلاب اسلامی که از آن به عنوان ایام الله یاد می شود، ثمره حضور عظیم و گسترده ملت قدرشناس ایران اسلامی است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: به منظور بهره گیری از ایده های ارزشمند مردمی به ویژه نسل جوان باشکوهتر برگزار کردن فعالیت های فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مراسم و مناسبت های مختلف، سامانه ایده پردازی مراسم راه اندازی شده است.  

 

وی عنوان کرد: در اولین گام پویش عظیم مردمی جشن 43، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.    

 

حجت الاسلام حیات الغیب با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، عنوان کرد: حضور مردم معادلات دشمن را به هم ریخته و توطئه های آنان را خنثی می کند.

 

وی بیان کرد: امسال نیز در برگزاری مراسم 222 بهمن ماه مردم با حضور خود باری دیگر قدرت عظیم خویش را به نمایش می گذارند و حماسه با شکوه دیگری را د مراسم 22 بهمن خلق می کنند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم یوم الله 22 بهمن ساعت 10 صبح در استان لرستان همزمان با سراسر کشور، عنوان کرد: این مراسم در خرم آباد از میدان شهدا به سمت خیابان انقلاب، پل انقلاب، میدان 22 بهمن برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: در بروجرد مراسم 22 بهمن در میدان تختی، میدان رازان و در دورود از میدان امام حسین(ع)، بلوار شهدا و به سمت میدان ولایت برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حیات الغیب بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن در ازنا از میدان شهید صادقی به سمت میدان ولیعصر(عج) و در الیگودرز، از میدان آزادی به سمت میدان امام(ره)، در پلدختر از میدان شهید بهشتی، خیابان معلم جنوبی، خیابان شهید سلیمانی به سمت خیابان هفتم تیر برگزار می شود.

 

وی مسیر راهپیمایی 22بهمن در کوهدشت را مسجد صاحب الزمان(عج)، میدان شهدا، چهارراه الله اکبر، مسجد صحب الزمان(عج) عنوان کرد و گفت: این مراسم در شهرستان سلسله از میدان امام(ره) به سمت مصلای نماز جمعه و در دلفان نیز از چهارراه مطهری، خیابان امام به سمت میدان امام(ره) برگزار می شود.

 

رئیس شورای تبلیغات اسلامی لرستان مسیر برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرستان چگنی را مصلای نماز جمعه، خیابان امام(ره)، خیابان ولیعصر(عج) عنوان و بیان کرد: این مراسم در شهرستان رومشکان از تپه شهید گمانم، میدان امام(ره) مقابل آموزش و پرورش برگزار می شود.

کد خبر 1251607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha