بررسی و تلاش برای رفع چالش های اجتماعی در جامعه  بر دوش همگان است

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه بررسی و تلاش برای رفع چالش های اجتماعی در جامعه رسالت خطیری بر دوش همگان است، گفت: با بهره مندی از ظرفیت های علمی باید اقدامات اثرگذار انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی امروز(19 بهمن) در همایش ملی بررسی مسائل و چالش ها و راهکارها با گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از بزرگ ترین رسالت های ما بررسی چالش ها و مشکلات در جامعه و تلاش برای رفع آن چالش های اجتماعی است.

 

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به نامه 53 حضرت علی(ع) که ضمن توصیه های اخلاقی به فرمانداران ویژه خود، به مسائل اجتماعی نگاه ویژه ای دارد، افزود: امام علی(ع) خطاب به مالک می گوید در جایی که خدمت می کنی، باید چالش ها و مشکلات را شناخت و از اهل خرد برای رفع آن مشکلات بهره مند شد.

 

وی بر ضرورت شناخت و بررسی چالش های اجتماعی تأکید کرد و گفت: باید با بهره مندی از توانایی ها و ظرفیت های علمی بتوانیم در مسیر عملی گام های موثری برداریم.

 

حجت الاسلام هاشمی با تأکید بر اینکه نباید از چالش های اجتماعی غافل شد، گفت: در این راستا باید کتاب، مقاله و ...نوشته شود و از همه ظرفیت ها برای بررسی و مقابله با چالش های اجتماعی گام برداشت.

کد خبر 1251625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha