تفکر استقلال طلبی ایران مهمترین دلیل دشمنی استکبار است

حجت الاسلام صفدری با اشاره به اهمیت جایگاه انقلاب اسلامی گفت: تفکر استقلال طلبی ایران مهمترین دلیل دشمنی استکبار است.

حجت الاسلام صفدری درباره دلیل ترس دشمنان از ایران اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: انقلاب اسلامی، جوانان دوران طاغوت را از بردگی فکری غرب نجات داد.

 

امام جمعه شهر مهستان افزود: در برهه ای که آزادی از نوع غربی بر فرهنگ کشور حاکم شده بود و فساد، ولنگاری ، بی حجابی، مشروب خوری رواج داشت، 98 درصد از مردم با صدای بلند فریاد زدند که این آزادی غربی را نمی خواهند.

 

به گفته وی، متاسفانه امروز دوباره طاغوت در تلاش است تا آزادی غربی را رواج دهد تا افکار مردم را به بردگی خود گرفته و دوباره آنها را چپاول کند.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه چرا آمریکا و اروپا و تمام به اصطلاح قدرتهای دنیا از ایران اسلامی وحشت دارند؟ ادامه داد: دشمنانی که بمب هسته ای دارند و از آن استفاده نیز کرده اند، چرا با اعمال شدیدترین تحریم ها و قراردادن دستاویز برجام و غیره سعی در کنترل پیشرفت ایران و عدم دستیابی ایرانیان به دانش هسته ای هستند؟ اگر مشکل سلاح هسته ای است، چرا با هند و پاکستان مشکلی ندارند؟ مشکل آنها ، بهانه هسته ای شدن نیست. مشکل آنها تفکر ضد استکباری است.

 

خطیب شهر مهستان تصریح کرد: از تفکر استقلال طلبی ما است که هراس دارند. با تفکر خودباوری و ایمان و آزادگی و غیروابستگی ملت ایران، مشکل دارند. با تفکر بیداری سایر ملتها و رها شدن آنها از زیر یوغ غربی ها هراس دارند.

 

امام جمعه شهر مهستان خاطرنشان کرد: می ترسند که سایر مردم دنیا نیز بیدار شده و متوجه بشوند که مورد ظلم واقع شده و در حال دوشیده شدن هستند، همان گونه که ترامپ، عربستان را تشبیه به گاو شیرده برای آمریکائی ها کرد و عرب های خفته، هیچ عکس العملی از خود نشان ندادند.

 

 

کد خبر 1251654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha