دستاوردهای انقلاب اسلامی معرفی شود

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، بر معرفی دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و گفت: تقویت بنیه دفاعی، علمی و اقتصادی از موارد مهم و مورد تاکید است که در دو مورد اول پیشرفت‌های بسیار خوبی حاصل شده اما در بحث اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستیم که باید مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد، امروز چهارشنبه (19 بهمن) در همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات خوزستان، رجب را ماه ولایت، شعبان را ماه رسالت و رمضان را ماه ضیافت الهی دانست و عنوان کرد: ماه رجب و شعبان و 20 روز اول ماه رمضان، ماه آمادگی برای شب‌های قدر است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان، تصریح کرد: خداوند متعال چهار ماموریت را بر دوش ما قرار داده که این ماموریت‌ها شامل توجه به اقامه نماز، توجه به زکات، تقوای اعتقادی، عبادی و اقتصادی و امر به معروف و نهی از منکر است.

 

وی یکی از آرزوهای دیرینه اسلامف که باید محقق شود را بحث زکات به معنای عام آن دانست و ابراز کرد: اگر آسیبی در جامعه می‌بینیم مخصوصا در مباحث کشاورزی و درختکاری، عمده آن به خاطر عدم توجه به پرداخت زکات است.

 

امام جمعه اهواز، همچنین با تبریک فرا رسیدن چهل‌وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، بر معرفی دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و یاد آور شد: تقویت بنیه دفاعی، علمی و اقتصادی از موارد مهم و مورد تاکید است که در دو مورد اول پیشرفت‌های بسیار خوبی حاصل شده اما در بحث اقتصادی که مربوط به معیشت مردم است با مشکلاتی مواجه هستیم که باید هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

 

وی با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، خاطر نشان کرد: مردم در 22 بهمن حضور به هم می‌رسانند اما این حضور به معنای آن نیست که گله‌ای ندارند بلکه باید تلاش کنیم مطالبات مردم را در حد توان پاسخ دهیم.

 

کد خبر 1251656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha