خوش رویی، مردم را نسبت به نظام اسلامی جذب می کند

حجت الاسلام حسینی، بر ضرورت برخورد مسئولان با مردم با خوش رویی و تلاش برای رفع مشکلات آنان تأکید کرد و گفت: خوش رویی، مردم را نسبت به نظام اسلامی جذب و خوش بین می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، شامگاه(19بهمن)، در جلسه اخلاق مدیران که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: خوش رویی، یکی از کار هایی است که می تواند مردم را نسبت به نظام اسلامی جذب و خوش بین کند.

 

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه از عوامل گسترش اسلام اخلاق خوب پیامبر(ص) بود، افزود: یک مدیر اگر با تواضع و محبت و با روی گشاده با مردم برخورد کند، به عنوان یک حسنه در پرونده اعمالش ثبت و ضبط خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: خوش رویی با مردم سبب می شود مردم را نسبت به نظام خوش بین کرد و چنین فردی خودش در بین مردم جایگاه و پایگاه خوبی به دست می آورد.

 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: اگر کسی با بد اخلاقی و تند خویی و دوری از مردم آنها را به نظام اسلامی بد بین کند گناهی بزرگ مرتکب شده است.

 

وی تصریح کرد: باید در جهت خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان همواره تلاش کرد و از موقعیت و فرصتی که در اختیار داریم، در جهت رفع مشکلات مردم گام برداشت.

کد خبر 1251687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha