بچه مسجدی های کانون شهید باکری پیروزی انقلاب اسلامی را در ۴۰ نقطه جنوب کرمان جشن گرفتند

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: جشن های انقلاب به همت بچه مسجدی های گروه جهادی کانون شهید باکری در رودبار جنوب و در دیگر شهرستان ها با همکاری گروه های جهادی برگزار شد.

حجت الاسلام جمشید خاوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر جشن های انقلاب و میلاد حضرت علی (ع) در ۴۰ نقطه از جنوب کرمان برگزار شد.

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در این باره، افزود: این جشن ها به همت بچه مسجدی های گروه جهادی کانون شهید باکری در رودبار جنوب و در دیگر شهرستان ها با همکاری گروه های جهادی برگزار شد.

 

 

 

وی محوریت برگزاری جشن های انقلاب را روستاهای مناطق محروم به ویژه مدارس عنوان کرد و یادآور شد: این جشن ها با حضور مبلغین جهادی همراه با برنامه های شاد متنوع و جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

 

 

 

حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: در روستای هیر شاه آباد که کانون فرهنگی هنری شهید باکری در آن واقع شده است، روستا و مسجد به همت اعضای کانون آذین بندی شد.

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: جشن انقلاب با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان و رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان همراه برنامه هایی همچون اجرای سرود، مسابقه پرسش و پاسخ و اهدای جوایز برگزار شد.

 

وی اظهار کرد: در راستای پیوند مسجد و مدرسه از ۲۰ دانش آموز ممتاز سه مدرسه در روستای هیرشاه آباد و روستاهای همجوار کانون فرهنگی هنری شهید باکری تجلیل شد.

 

حجت الاسلام خاوری عنوان کرد: در کنار برگزاری جشن های انقلاب، ایستگاه صلواتی همراه با توزیع شربت و شیرینی نیز برپا شد تا در چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی کام مردم را شیرین کنیم.

کد خبر 1251696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha