دوره آموزش مربیان تئاتر بچه های مسجد درزنجان برگزار می شود

اسلامی از برگزاری دوره های آموزشی مربیان تئاتر در روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه خبر داد و گفت: در روز ۴ اسفند نیز دوره توانمندسازی مربیان گروه سرود کانون های مساجد در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن اسلامی- مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان- شامگاه دیروز در دیدار صمیمی جمعی از مدیران مسئول کانون های مساجد استان زنجان با امام جمعه این شهر با بیان اینکه این دیدار در راستای دهه فجر و تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا برگزار شده است، گفت: هویت بخشی به ستاد کانون های مساجد به عنوان یک مجموعه فرهنگی در دستور کار ما قرار دارد.

 

وی با اشاره به برنامه های دیدار با ائمه جمعه به منظور معرفی کانون های مساجد، گفت: در برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی نیز کانون های مساجد در برخی برنامه ها، جزو دستگاه اصلی و در برخی برنامه ها همکار است.

 

وی از برگزاری دوره های آموزشی مربیان تئاتر در روزهای 26 و 27 بهمن ماه خبر داد و گفت: در روز 4 اسفند نیز دوره توانمندسازی مربیان گروه سرود کانون های مساجد در دستور کار است.

 

اسلامی با اشاره به اینکه 20 گروه تئاتر در مساجد استان زنجان مشغول تمرین هستند، گفت: در طول تابستان نیز دوره های تربیت مربی را با همکاری تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و سپاه استان اجرا کردیم.

 

این مسئول با یادآوری در بحث بودجه نیز می توانیم از بودجه عمومی دولت در راستای تربیت نیروی متعهد و متخصص استفاده کنیم، گفت: زیست بوم سایت بچه های مسجد نیز راه اندازی شده است و مام فعالیت های کانون قابل مشاهده است.

 

وی به توزیع گوشت در چند مرحله متوالی و به مناسبت های مختلف اشاره کرد و گفت: بازدیدهای دوره ای به منظور شناسایی طرفیت کانون ها، اجرای دوره مدیریت فرهنگی در مساجد با همکاری ستاد اقامه نماز، اهدا کتاب به کتابخانه ها، دیدار با خانواده شهدا، محافل انس با قران، راه اندازی هیات شهدای نوجوانان، برگزاری مراسم جشن تکلیف و مسابقات کتابخوانی، تقدیر از خادمان مسجد در روز جهانی مساجد، دوره اموزشی سفالگری، تجلیل از مادران شهدا در روز مادر، ارسال تجهیزات به کانون ها، تجلیل از بانوان فعال مساجد در روز مادر و تهیه و توزیع کتابچه سبک زندگی اسلامی از برنامه های کانون های مساجد در استان بوده است.

کد خبر 1251709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha