مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل درگذشت پژوهشگر برجسته قرآنی را تسلیت گفت

«امیر رجبی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سرپرست حوزه هنری استان اردبیل با صدور پیامی درگذشت استاد «افشار تموک» نویسنده و پژوهشگر شاخص حوزه قرآنی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «امیر رجبی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سرپرست حوزه هنری استان اردبیل با صدور پیامی درگذشت استاد «افشار  تموک» نویسنده و پژوهشگر شاخص حوزه قرآنی را تسلیت گفت.

 

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت نویسنده و پژوهشگر برجسته و نامی حوزه قرآنی استان و دستیار طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران، استاد افشار  تموک، فعالین قرآن و عترت استان بویژه اهالی متدین دارالارشاد اردبیل را در غم جانکاهی فرو برد.

 

زنده یاد افشار تموک، عمر پربرکتش را صرف تحقیق و پژوهش در راه اعتلای قرآن کریم کرد و در مسئولیت کانون فرهنگی و هنری قدس اردبیل خدمات ارزنده‌ای در تحقق آرمان‌های نظام و انقلاب در حوزه‌های مختلف فرهنگی،هنری و قرآنی انجام داد. ایشان با تألیف کتابهای ارزشمندی همچون: سیری در قرآن پژوهی در ۴ جلد، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، آموزش قرائت قرآن کریم، تجوید تخصصی و صوت و لحن، طب اسلامی، خانواده ایرانی تغذیه، نگاهی استراتژیک به سوره مبارکه مائده با محوریت امامت و ولایت، نامش را برای همیشه در بین چهره‌های تاثیرگذار تاریخ معاصر اردبیل به ثبت رساند.

 

اینجانب فقدان این نویسنده و پژوهشگر متعهد را به مردم متدین دارالارشاد اردبیل و جامعه قرآنی استان تسلیت عرض نموده و ضمن ابراز همدردی با خانواده ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن‌ مرحوم، رحمت و مغفرت واسعه الهی را مسئلت می‌کنم.

 

امیر رجبی / مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سرپرست حوزه هنری استان اردبیل

 

کد خبر 1251710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha