افتتاح ۴۴۴ طرح و پروژه عام‌المنفعه ماسال در دهه فجر

گیل چالانی از افتتاح ۴۴۴ طرح و پروژه عام‌المنفعه شهرستان ماسال در دهه فجر امسال خبر داد و گفت:‌ پروژه ایستگاه هواشناسی ماسال پس از ۲۰ سال وقفه در دولت سیزدهم تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، غلامرضا گیل چالانی- فرملاندار ماسال-  شامگاه چهارشنبه( ۱۹ بهمن) در برنامه گفت‌و‌گوی خبری اظهار داشت: در دهه فجر امسال در شهرستان ماسال ۴۴۴ طرح و پروژه عام‌المنفعه به بهره‌برداری رسید.

 

فرماندار شهرستان ماسال اعتبار این پروژه‌ها را ۸۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پروژه‌های شهرستان ماسال شامل مسکن مددجویی، مسکن روستایی، اشتغال در حوزه بهزیستی و کمیته امداد، آبرسانی، تقویت، اصلاح خطوط برق و ایستگاه هواشناسی است.

 

گیل چالانی با بیان اینکه پروژه ایستگاه هواشناسی ماسال پس از ۲۰ سال وقفه در دولت سیزدهم تکمیل شد تصریح کرد: افتتاح دو مدرسه از دیگر پروژه‌های دهه فجر ماسال بود که با حضور استاندار گیلان به بهره‌برداری رسید.

 

وی روکش آسفالت راه روستایی را از دیگر پروژه‌های دهه فجر ماسال ذکر کرد و بیان داشت: ماسال چند سالی است که به شهرستان گردشگری تبدیل شده و افتتاح پروژه‌های اینچنینی به ویژه در بحث زیرساختی به مردم و شهرستان کمک شایان توجهی می‌کند.

 

فرماندار شهرستان ماسال کشاورزی و دامداری را از ظرفیت‌های خوب این شهرستان خواند و اذعان کرد: با بهبود وضعیت امکانات زیرساختی با کمک دولت و اعتبارات استانی مهاجرت معکوس به روستاها در شهرستان ماسال شدت بیشتری به خود می‌گیرد.

 

گیل چالانی خاطرنشان کرد: سد لاستیکی شهرستان ماسال به زودی افتتاح می‌شود و افتتاح آن آثار چشمگیری در حوزه تامین آب زراعی و جذب گردشگران خواهد داشت.

کد خبر 1251712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha