مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در سطح استان البرز اعلام شدند

حجت الاسلام ابراهیمیان با دعوت از تمامی مردم ولایتمدار استان البرز برای حضور در جشن سالروز ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی گفت: مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در سطح استان البرز اعلام شدند.

حجت الاسلام ابراهیمیان با تبریک سالروز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در سطح استان البرز محضر عموم مردم این استان اعلام می شود. 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: حضور پرشکوه و پرشورمردم ولایتمدار و مومن استان البرز در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن، پاسخی محکم به یاوه گویی دشمنان انقلاب اسلامی است. 

 

 

وی با اشاره به اهمیت دهه فجر و گرامیداشت ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران بیانگر خواست قانونی و مطالبه مردمی برای تحقق جامعه اسلامی است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: انقلاب های متعددی در جهان شکل گرفته است ولی انقلاب مردمی اسلامی ایران تنها انقلابی است که به معنای واقعی ظهور پیدا کرد چرا که تمامی جنبه های یک انقلاب را دارد و در چهل و چهارمین سالروز پیروزی خود بار دیگر حمایت مردم را به عنوان مهمترین شاخصه برخوردار است.

 

 

کد خبر 1251733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha