مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان زنجان اعلام شد

حجت الاسلام ناصر با اشاره به پیش بینی دو مسیر برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر زنجان از اعلام مسیرهای راهپیمایی در شهرستان های تابعه استان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی ناصر-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان در خصوص راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهارکرد: مردمی‌سازی راهپیمایی در قالب اجتماعات مردمی در سال جاری مورد تاکید بود.

 

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال در قالب جمع‌های خانوادگی برگزار می شود، گفت: برای راهپیمایی 22 بهمن ماه در زنجان دو مسیر پیش بینی شده است.

 

این مسئول آغاز راهپیمایی 22 بهمن ماه را ساعت 10 اعلام کرد و گفت: مسیر بلوار آزادی به سمت میدان انقلاب و همچنین میدان امیرکبیر به سمت میدان انقلاب برای راهپیمایی امسال پیش بینی شده است.

 

حجت الاسلام ناصر از استقرار ایستگاه هایی در طول مسیر راهپیمایی برای تنوع‌بخشی برنامه از سوی هیئت‌ها و تشکل‌ها اشاره کرد و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دلیل اتفاقات اخیر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

وی در ادامه به مسیر راهپیمایی در شهرستان های تابعه استان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: مسیرهای راهپیمایی شهر ابهر از طرف مسجد جامع ابهر تا مقابل شهرداری و همچنین مسجد صاحب الزمان تا مقابل شهرداری در نظر گرفته شده است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان خرمدره از میدان امام حسین به سمت مصلی نماز جمعه، در شهرستان خدابنده شهر قیدار نبی (میدان شهدا به سمت مزار مطهر شهدا) و همچنین شهرستان طارم شهر آببر از میدان امام علی(ع) تا مصلی نماز جمعه از ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: این رخداد نیز در شهرستان سلطانیه از مقابل مسجد فاطمه الزهرا تا مزار شهدا، در هیدج از میدان شهرداری تا مسجد صاحب الزمان از ساعت ۱۱، در صایین قلعه از مسجد صاحب الزمان تا مزار شهدای گمنام از ساعت ۱۰ و نیم، در ماهنشان از مقابل مسجد ولی عصر(عج) از مزار شهدای گمنام و ایجرود از مقابل سپاه ناحیه ایجرود تا میعادگاه نماز جمعه از ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1251740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha