دشمن به‌دنبال تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی است

سردار ملک‌شاهکوهی با بیان اینکه جهاد تبیین بر همگان واجب است، گفت: باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را با صدای بلند برای دیگران تبیین کرد چراکه دشمن به دنبال تحریف و ایجاد انحراف است.

سردار علی ملک‌شاهکوهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب و استقرار جمهوری اسلامی می‌گذرد و در همه این سال‌ها ما شاهد پیشرفت‌های چشمگیر این نظام‌ مقدس بودیم.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید براینکه دستاوروهای انقلاب اسلامی بیشمار و غیرقابل توصیف است، گفت: تبدیل شدن از مردمی وابسته به بیگانگان که در تمامی امور کشور اجانب تصمیم‌گیر بودند به ملتی آزاده، مستقل و عزتمند مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه جهاد تبیین بر همگان واجب است، تاکید کرد: باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را با صدای بلند برای دیگران تبیین کرد چراکه دشمن به دنبال تحریف و ایجاد انحراف است.

 

ملک‌شاهکوهی بیان کرد: اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم بازگو نشود دشمن با ترفندهای مختلف آن را تحریف خواهد کرد. برای همین جهاد تبیین امر ضروری و لازم در جامعه است.

 

 

کد خبر 1251769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha