۳۰۰ نفر از محکومان اغتشاشات اخیر، مشمول عفو رهبری شدند

رییس کل دادگستری خراسان شمالی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به مناسبت ایام دهه فجر، محکومان حوادث اخیر را هم مشمول عفو دانستند، محکومان مشمول عفو در خراسان شمالی را ۳۰۰ تن اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام رضا براتی زاده -رییس کل دادگستری خراسان شمالی- شامگاه چهارشنبه و هشتمین روز از ایام دهه فجر، در جمع اهالی مسجد امام رضا علیه السلام شهرک گلستان بجنورد به اقتدار جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار ایستاده است.

 

وی، به تلاش های دشمنان برای تخریب چهره نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: این روزها و به مناسبت ایام دهه فجر رهبر  انقلاب، محکومان حوادث اخیر را هم مشمول عفو دانستند که دشمنان مدام در تلاشند تا این موضوع را از روی ضعف و ترس جلوه دهند در صورتی که این بخشش ها در اوج اقتدار رهبری و جمهوری اسلامی انجام گرفته است.



 حجت الاسلام براتی زاده محکومان مشمول عفو در استان خراسان شمالی را 300 تن اعلام کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در برهه کنونی مدام تأکید بر حفظ وحدت و انسجام دارند و این نکته را بارها عنوان کردند، لذا لازم است تک تک مردم و مسئولان بر این موضوع اهتمام ورزند.

 

وی در ادامه با تبریک 22 بهمن، از مردم خواست تا در این روز تلاش کنند با حضور یکپارچه و همیشگی، وحدت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمنان داخلی و خارجی بکشانند.

 

کد خبر 1251788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha