برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی

حجت الاسلام خلیلی از برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سال جاری در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی خبر داد.

حجت الاسلام هادی خیلی، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: راهپیمایی باصلابت و حماسه آفرین یوم الله 22 بهمن امسال، با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار و انقلاب استان مرکزیف همزمان با سراسر کشور، در 150 نقطه شهری و روستایی برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه ملت ولایتمدار ایران اسلامی امسال نیز با حضور گسترده خود در این جشن باشکوه حماسه ای دیگر می آفرینند، بیان کرد: مردم سرزمین آفتاب نیز امسال در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور آگاهانه و هوشمندانه خود، به دنیا نشان می هند که ولایتمدار و پیروز ارزش های انقلاب هستند.

 

وی اضافه کرد: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهر اراک از ساعت 10 صبح روز شنبه از میدان شهدا آغاز می شود و راهپیمایان از ساعات اولیه روز 22 بهمن با تجمع در میدان شهدا چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن می گیرند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه  راهپیمایی امسال از مسیر پل خیبر، خیابان محسنی خیابان شهید ادبجو میدان البرز به سمت مصلای بیت المقدس برگزار خواهد شد، ادامه داد: مراسم پایانی راهپیمایی با قرائت قطعنامه سراسری و ایراد سخنرانی دکتر منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در محل مصلای بیت المقدس اراک برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام خلیلی با بیان اینکه  مراسم جشن بزرگ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «ایران استوار 44 سال افتخار» برگزار می شود، اظهار کرد: اجرای گروه سرود 1357 نفری دانش آموزان و برنامه های فرهنگی هنری با حضور هنرمندان برجسته کشوری و استانی از برنامه های این روز است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی همچنین از برپایی  44 غرفه فرهنگی هنری، موکب هیئات مذهبی، ارائه آثار تجسمی و گرافیکی توسط جمعی از هنرمندان در مسیر راهپیمایی، برپایی ایستگاه های نقاشی ویژه کودکان، نمایشگاه ارائه دستاوردهای علمی و فناوری شرکت های دانش بنیان و... را از برنامه های جانبی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهر اراک خواهد بود.

کد خبر 1251823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha