تحول در حوزه فرهنگ، نیازمند تغییر نگرش و اجرا است

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: تحول در حوزه فرهنگ، نیاز به نگاه عمیق به خواست ها و ملزومات این حوزه و تغییر برخی نگرش ها دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «امیر نصیربیگی» امروز در نشست کمیسیون فرهنگی اجتماعی شوای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: این سازمان با توجه به ماموریت های گسترده ای که بر عهده دارد، هم نیازمند نگاه بودجه ای متناسب با این ماموریت هاست و هم نگاهی که بتواند این برنامه ها و ماموریتها را پوشش دهد.

وی افزود: بازخوردگیری از برنامه ها و رویدادها که در حال برگزاری و یا برگزار خواهند شد، نیازمند نگاه عمیق به مقول فرهنگ، توجه به مخاطبان و نیز پاسخ به نیاز فرهنگی جامعه در ابعاد وسیع و گسترده ای است که تنوع آن همواره بر فعالان این حوزه در حال نمود بخشی است.

نصیربیگی با قدردانی از نگاه مثبت و رویگرد قابل توجه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: امید است این موضوع که مبتنی بر ترمیمی در نگاه بودجه ای است زمینه ساز تحول و تمرکز به برنامه های این سازمان و ماموریت های آن باشد و بتواند به غنابخشی برنامه ها در جامعه هدف کمک نماید.

گفتنی است، این نشست به میزبانی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز به طرح نکات مختلف پیرامون مدیریت فرهنگی و نکته نظرات مختلف از سوی اعضا و کارشناسان کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا همراه بود.

کد خبر 1251838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha