البرزی ها ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مردم زلزله زده شهرستان خوی اختصاص دادند

طیران با اشاره به حضور پررنگ نیروهای جهادی و امدادی استان البرز به منظور خدمت رسانی به مردم زلزله زده خوی گفت: البرزی ها ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مردم زلزله زده شهرستان خوی اختصاص دادند.

مهدی طیران با اعلام ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی به منطقه زلزله زده خوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: کمک رسانی به مردم زلزله زده شهرستان خوی از طرف نیروهای جهادی البرز همچنان ادامه دارد. 

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان البرز افزود: مردم مومن و ولایتمدار استان البرز کمک های خود را با ارسال هدایا به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مردم زلزله زده خوی ارسال کردند.

 

به گفته وی، حمایت از آسیب دیدگان جریان زلزله اخیر یکی از مهم ترین برنامه هایی است که مردم استان البرز خود را موظف به آن می دانند.

 

وی ادامه داد: گروه های جهادی از ابتدای این رخداد و بلای طبیعی در منطقه حضور و کمک رسانی خود را به صورت شبانه روز آغاز کردند.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: گروه های جهادی در قالب پخت غذای گرم، تأمین آب معدنی مورد نیاز، البسه، غذای فاسد نشدندی، چادر و وجه نقد را در برنامه خود قرار دادند. 

 

 

کد خبر 1251844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha