دشمن تلاش می‌کند دستاوردهای انقلاب را کمرنگ جلوه دهد

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی، با اشاره به دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب و لزوم جهاد تبیین در این خصوص گفت: دشمن جنگ نرم، جنگ ترکیبی، جنگ شناختی و اخیرا جنگ روایت‌ها را برای ضربه به انقلاب در برنامه دارد لذا باید در این خصوص هوشیار بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امروز پنجشنبه (۲۰ بهمن) در آیین بهره‌برداری از چند بخش جدید بیمارستان تامین اجتماعی دزفول، اظهار کرد: خداوند ۴۴ سال ملت ایران را یاری کرد و این انقلاب به واسطه فداکاری و اخلاص شهدا و رهبری‌های پیامبرگونه امامین انقلاب به این عزت و سرافرازی رسید.

 

امام جمعه دزفول افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تصور نمی‌شد که بتواند ۴۴ سال در مقابل تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کند ولی همچنان بالنده به سمت فتح قله‌های جهانی به پیش می‌رود.

 

وی اضافه کرد: یادآوری و ذکر ایام الله دستوری قرآنی است و مقام معظم رهبری هم به جهاد تبیین که در مقابل تحریف قرار دارد تأکید دارند؛ دشمن به دنبال تحریف انقلاب و نهضت اسلامی است و باطل کننده تحریف دشمن، جهاد تبیین است.

 

حجت‌الاسلام قاضی، جنگ ترکیبی را بسیار گسترده تر از جنگ سخت دانست و تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم، جنگ ترکیبی، جنگ شناختی و جنگ روایت‌ها از ابزار مختلفی چون رسانه، هنر و افراد تأثیرگذار کمک می‌گیرد، ما باید در مقابل آن به سرمایه‌ها و داشته‌های خود توجه کنیم و از مهمترین سرمایه‌های ما ایام الله هستند که اگر اثرات و کارکرد آن به درستی تبیین شود در این جنگ، دست بر تر را خواهیم داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر به وقایع دوران انقلاب و پس از آن دقت کنیم دست قدرت الهی ایام الله را رقم زده است؛ ملت بزرگ ایران با توکل و اعتقاد به وعده‌های الهی به صحنه آمد، وعده‌ الهی یاری کسی که دین خدا را یاری کند تحقق یافت و به یوم الله تبدیل شد.

 

امام جمعه دزفول، ابراز کرد: محور اصلی جنگ نرم، یوم الله است که دشمن سعی دارد آن را کمرنگ کند، دشمن در محاسبات خود فقط اسباب و لوازم مادی را می‌سنجد و اعتقادی به وعده‌ الهی و توکل به خدا ندارد و به هدف خود نمی‌رسد.

 

وی یاد آور شد: دشمن تلاش می‌کند دستاوردهای عظیم انقلاب را کمرنگ کرده و رژیم فاسد فاسق مستبد طاغوت را بزک نماید، باید به درستی حقایق را تبیین کرد تا حقیقت و واقعیت تحریف نشود.

 

کد خبر 1251845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha