مقابله با هجمه‌های دشمن با تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب

بهمئی گفت: بنا داریم در شرایط جنگ رسانه‌ای با تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب در مقابل هجمه‌های رسانه دشمن قدعلم کرده و با آفندهای رسانه‌ای ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سجاد بهمئی، امروز پنج‌شنبه (20 بهمن) در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خوزستان، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره تولید محتوای تراز انقلاب اسلامی، پیگیری و حل مشکلات استان، ایجاد فرصت نقش‌آفرینی بسیجیان رسانه، ورود جدی به فرمان جهاد تبیین و رشد کیفی تولیدات رسانه‌ای اصحاب رسانه است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان، با بیان اینکه در طول هفت ماه با انتشار و انعکاس و جریان‌سازی این جشنواره توانستیم همه اصحاب رسانه را برای حضور برای جشنواره دعوت کنیم، افزود: 10 دی 1401 با پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، 578 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد 24 اثر حذف و 554 اثر به مرحله داوری رسید.

 

وی با اشاره به اینکه داوری این جشنواره توسط داوران غیربومی از استان‌های مازندران و همدان صورت گرفت، اضافه کرد: پس از ارزیابی آثار 28 اثر حائز رتبه‌ای برتر شدند و رتبه‌های اول تا سوم در جشنواره رسانه‌ای ملی ابوذر که دوم و سوم اسفند در تهران برگزار می‌شود، شرکت داده خواهند شد.

 

بهمئی، تصریح کرد: ما در بسیج رسانه به دنبال این هستیم که با برگزاری چنین جشنواره‌ای بتوانیم در رشد کیفی آثار اصحاب رسانه اقدام کنیم، ادامه داد: ما در بسیج رسانه علاوه بر جذب، آموزش و توسعه بسیج و جریان‌سازی، بنا داریم در شرایط جنگ رسانه‌ای با تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب در مقابل هجمه‌های رسانه دشمن قدعلم کرده و با آفندهای رسانه‌ای ایستادگی کنیم.

 

وی یاد آور شد: در حال حاضر رسانه‌های معاند، دروغ را تبدیل به آرمانی برای جوانان و نوجوانان می‌کنند که انتظار ما از بسیجیان رسانه این است که با اقدامات مناسب و به موقع در مقابل این موضوعات و همجه‌ها ایستادگی کنند.

 

کد خبر 1251877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha