مسابقه عکاسی «قاب چهل و چهارم» در کانون ‌«دوستان ‌آسمانی» جهرم

گواهیان از برگزاری مسابقه عکاسی «قاب چهل و چهارم» ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در کانون فرهنگی هنری ‌«دوستان ‌آسمانی» در جهرم خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: مسابقه عکاسی «قاب چهل و چهارم» ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: شوق حضور، کودکان و انقلاب، عهد با آرمان های انقلاب و انقلاب و مردم از محورهای این مسابقه عکاسی به شمار می آید.

 

وی با اشاره به شرایط شرکت در این مسابقه عکاسی، عنوان کرد: شرکت در مسابقه «قاب چهل و چهارم» برای عموم علاقه مندان آزاد است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه هر شرکت کننده می تواند حداکثر ۲ قطعه عکس برای شرکت در مسابقه ارسال کند، اظهار کرد: عکس برداری با تلفن همراه و دوربین عکاسی مانعی ندارد.

 

وی با بیان اینکه عکس ها باید با فرمت JPG یا TIF و با حجم کمتر از ۸۰۰ کیلو بایت باشند، گفت: به همراه آثار نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات، شماره تلفن همراه ارسال شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم اظهار کرد: تنها عکس هایی داوری خواهد شد که با ابزار گرافیکی بر روی آنها دخل و تصرفی نشده و فاقد لگو و نوشته و تاریخ باشد.

 

وی ادامه داد: آثار ارسال شده توسط شرکت کنندگان به منزله اعلام مالکیت معنوی آثار است و در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله ای از مسابقه حذف می شود.

 

گواهیان با اشاره به اینکه آثار برگزیده در نمایشگاهی با عنوان «قاب چهل و چهارم» به نمایش گذاشته می شود، گفت: شناسه ادمین جهت ارسال عکس ها در پیام رسان ایتا به نشانی @Mahjahrom_admin
ارسال شود.

 

وی زمان داوری آثار را ۱۰ اسفند ماه عنوان کرد و بیان داشت: همچنین تاریخ برپایی نمایشگاه نیز ۱۴ تا ۱۸ اسفند ماه است ضمن اینکه اعلام نتایج و اهداء جوایز ۱۷ اسفندماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت قائم عج‌الله تعالی فرجه انجام می شود.

 

کد خبر 1251900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha