حماسه بهمن ۵۷ تجسم اراده یک ملت در حفظ و اعتلای انقلابی الهی بود

خوشحال، حماسه خلق شده در بهمن ماه سال ۵۷ را تجسم اراده یک ملت در حفظ و اعتلای انقلابی الهی دانست و گفت: بار دیگر با حضور گسترده و حماسی خویش در راهپیمایی ۲۲بهمن، ایرانی قوی و مقتدر را برای جهانیان به نمایش میگذاریم.

علی خوشحال -مسئول طرح چهره به چهره گیلان و کانون فرهنگی هنری شهید بخشعلی زاده روستای ملاسرا- به مناسبت چهل و چهارمین یوم الله 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان دهه فجر را تجلی شکوه‌مند حماسه انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: با انقلاب اسلامی ایران، صفحه‌ای زریّن در تاریخ حیات آدمی گشوده شد و شعار استقلال و آزادی معنای راستین به خود گرفت.

 

وی با بیان اینکه حماسه خلق شده در بهمن ماه سال 57 تجسم اراده یک ملت در حفظ و اعتلای انقلابی الهی بود، گفت: با گذشت 44 سال از آن روز همچنان این انقلاب کابوس مستکبران و الهام بخش آزادی خواهان و ملت های مظلوم و ستم دیده جهان است.

 

خوشحال تصریح کرد: بهمن، ماه برتری قدرت اراده الهی بر مکر دشمنانی است که ایران را رها و آزاد و مستقل نمی خواستند همواره به دنبال تحقیر و تحریم آن، هجمه هایی را با دست های داخلی و قدرت های خارجی بر پیکره آن وارد می کنند.

 

وی اظهار کرد: ملت آگاه و با بصیرت ایران با رهنمودهای حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و هدایت های هوشمندانه مقام معظم رهبری و با پاسداری از خون های پاک شهیدان توانسته پرچم جمهوری اسلامی را در بلندترین قله های جهانی برافراشته نگاه دارد.

 

خوشحال در ادامه بیان کرد: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محفل سخنرانی تحت عنوان «گفتمان انقلاب اسلامی» با حضور دکتر احمدی_ نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی_ و حجت الاسلام حاجتی_ رییس دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان_ امروز(جمعه،21 بهمن) همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد النبی ملاسرای کوچصفهان برگزار می شود.

 

وی همچنین ضمن دعوت از عموم مردم به ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برای حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن گفت: بار دیگر با حضور گسترده و حماسی خویش ایرانی قوی و مقتدر را برای جهانیان به نمایش خواهیم گذاشت.

کد خبر 1251901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha