۲۲ بهمن، بهترین فرصت برای تجلی اتحاد ملت ایران است

امام جمعه بجنورد، ۲۲ بهمن را بهترین فرصت برای تجلی اتحاد و یکپارچگی ملت ایران خواند و گفت: حضور پرشور مردم در صحنه‌های سیاسی از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن، دشمنان را ناامید کرده و نقشه شوم آنان را باطل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری -امام جمعه بجنورد- امروز (۲۱ بهمن) در خطبه‌های نماز جمعه مرکز خراسان شمالی با گرامیداشت فرا رسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: مساجد و حسینیه‌ها، خاستگاه انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و امام راحل با تاسی به سیره ائمه اطهار علیهم السلام، مردم را به انقلاب اسلامی دعوت کرد.

 

 

وی با بیان اینکه استقلال ملت ایران از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، اظهارکرد: به واسطه همین استقلال در اکثر حوزه‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی به پیشرفت‌های چشمگیری رسیدیم.

 


امام جمعه بجنورد به سخنان رهبری در دیدار ارتشیان اشاره کرد و گفت: تفرقه، یکی از آفت‌های انقلاب اسلامی است لذا باید آگاهانه مراقب این توطئه دشمن بود و انقلاب را از این آفت به دور نگه داشت.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بر اتحاد جامعه اسلامی تاکید کرد و افزود: هر کسی که ایجاد اختلاف کند در زمین دشمن است و به دشمن کمک کرده است.

 


حجت‌الاسلام نوری، ۲۲ بهمن را بهترین فرصت برای تجلی اتحاد و یکپارچگی ملت ایران خواند و گفت: حضور پرشور مردم در صحنه‌های سیاسی از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن، دشمنان را ناامید کرده و نقشه شوم آنان را ابطال می‌کند.

 

 

حجت‌‌الاسلام نوری یوم الله ۲۲ بهمن را روز تجدید عهد با آرمان‌های امام و انقلاب نام برد و افزود: قطعا مردم با حضور حماسی خود در این عرصه، با امام و رهبر و شهدای خود تجدید عهد خواهند کرد.

 

 

امام جمعه بجنورد، روز ۲۲ بهمن را روز فریاد علیه دشمنان دانست که باید با شعارهای انقلابی، خشم و نفرت خود را از ایادی کفر و استکبار فریاد زد و  استقلال، عزت و آزادی ملت را به رخ جهانیان کشید.

 

 

کد خبر 1251919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha