ملت سرافراز ایران اتحاد ناگسستنی خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش بگذارند

حجت الاسلام موسوی گفت: ملت سرافراز ایران اتحاد ناگسستنی خود را در صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن، به نمایش بگذارند تا همانند ۴۴ سال گذشته، موجبات یاس و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی را فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام سیدهادی موسوی –امام جمعه ماسال – در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به زعامت امام خمینی قدس سره الشریف در حالی رقم خورد که تمامی ایادی استکبار به سرکردگی آمریکا جنایتکار از رژیم منحوس پهلوی حمایت کردند تا منافع آنان در این سرزمین حفظ شود.

 

وی با بیان اینکه ملت شریف ایران در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ سند آزادی خود، از چنگال بیگانگان را امضا کرد افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی الهام بخش تمامی مردم آزادیخواه در سراسر دنیا بود.

 

امام جمعه ماسال با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی به عنوان حکومتی سربلند، منادی حقانیت و دفاع از مظلومان است گفت: با عنایت به حساسیت شرایط امروز و اهمیت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال و تاکیدات  معظم‌له، مبنی بر  اتحاد و هوشیاری مردم در مقابل دشمنان که تلاش می‌کنند نظام جمهوری اسلامی را به زانو در آورند، لازم است که بار دیگر، با تاسی به فرمایشات آن حضرت، اتحاد ناگسستنی خود را در صحنه راهپیمایی، به نمایش بگذاریم تا همانند ۴۴ سال گذشته، موجبات یاس و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی را فراهم کنیم.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: بدین‌وسیله ضمن قدردانی از حضور همیشگی مردم ولایی و انقلابی در عرصه‌های مختلف، از عموم مردم شریف شهرستان ماسال برای حضور باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال که از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، دعوت به عمل می‌آورم.

کد خبر 1251927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha