حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب ناامیدی دوباره دشمنان می شود

آیت الله عابدینی گفت: در آستانه ۲۲ بهمن ماه قرار داریم و حضور حماسی مردم در چنین روزی از ضروریات است و این انتظار وجود دارد که برای حماسه آفرینی دوباره به میدان آمده و مانند سال های گذشته دشمنان را ناامید کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی ـامام جمعه قزوین- در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۲۱ بهمن) در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: در ایام گرامی داشت دهه مبارک فجر قرار داریم، امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی وقتی در سال ۱۳۴۲ قیام خود را آغاز کردند و در آن ایام مردم شناختی نسبت به ایشان نداشتند ولی امام خمینی (ره)  احساس مسئولیت کرده و به منظور تبلیغ دین و بیان حقیقت وارد میدان شدند.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: امام خمینی (ره) در سخنرانی هایی که داشتند نسبت به شرایط موجود اعلام خطر کردند و فرمودند ای علمای ایران و ای مراجع اسلام من اعلام خطر می کنم و نسبت به از بین رفتن دین اسلام هشدار دادند.

 

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) در واقع برای خدا به پا خواستند و دین خدا را یاری کردند و از همین رو هم دستاورد عظیمی برای ملت ایران و مسلمانان به ارمغان آوردند و خداوند متعال هم به ایشان عظمت داد.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: در روز ۲۱ بهمن آن زمان و در واقع در چنین روزی حکومت نظامی شکسته شد و مردم به صورت گسترده به خیابان ها آمده و تظاهرات کردند و در واقع به فرمان امام مردم وارد میدان شدند زیرا عدم حضور مردم باعث کودتای نظامی می شد و انقلاب را با چالش مواجه می کرد و این انقلاب با حضور مردم و با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

 

وی با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد: در آستانه ۲۲ بهمن ماه قرار داریم و حضور حماسی مردم در چنین روزی از ضروریات است و این انتظار وجود دارد که برای حماسه آفرینی دوباره به میدان آمده و مانند سال های گذشته دشمنان را ناامید کنیم.

 

امام جمعه قزوین با اشاره به اجرای برنامه های متعدد در ایام دهه مبارک فجر خاطر نشان کرد: از همه کسانی که در ایام دهه مبارک فجر در بخش های مختلف تلاش کردند و برنامه های مختلفی را برگزار کردند تشکر می کنیم.

 

وی در پایان با اشاره به عفو تعدادی از زندانیان با موافقت مقام معظم رهبری اظهار کرد: از مقام معظم رهبری به خاطر عفو دستگیرشدگان وقایع اخیر تشکر می کنیم و این فرزندان اشتباهی مرتکب شده بودند که با نگاه پدرانه رهبری مورد عفو قرار گرفتند.

 

کد خبر 1251967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha