دشمن از راهپیمایی ملت ایران در هراس است/حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن توطئه های پیچیده و ترکیبی دشمن را از بین می برد

آیت الله سعیدی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن فریضه ای سیاسی است گفت:حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن توطئه های پیچیده و ترکیبی دشمن را از بین می برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی-امام جمعه قم- در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به ویژگی های منافقان گفت: حس اشرافی گری، قدرت طلبی و دنیا خواهی منافقان انگیزه اصلی خرابکاری های آنها و مانع از خشوع شان در برابر حق می شود.

 

وی ادامه داد: منافقان از قبول سخن حق و رفتن زیر بار حق و پذیرفتن حق احساس بدی دارند احساس ننگ و خواری می کنند در حالی که نمی دانند که خضوع و خشوع در برابر حق و دعوت الهی عین عزت است.

 

امام جمعه قم تصریح کرد: منافقان برای اینکه خود را خوار و ذلیل نبینند زیر بار حق نمی روند و این همان چیزی است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان اشتباه محاسباتی دشمنان یاد کردند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به  چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: ما خدا را برای این پیروزی بزرگ و آغاز حکومت الله در عصر حاضر که در امتداد ولایت پیامبر و امیرالمؤمنین  است سکرگذار هستیم.

 

آیت الله سعیدی در ادامه تصریح کرد: اگرچه در انتظار خورشید ولایت به سر می بریم ولی خداوند  در عصر حاضر  برما کرامت نمود تا وجود نائب عام امام زمان(عج)، حضرت آیت الله امام خمینی(ره) را درک کنیم و نظام جمهوری اسلامی را که تبلور حکومت پیامبر(ص) است را بر اساس مکتب اهل بیت(ع) به ارمغان آوردند.

 

امام جمعه قم با بیان اینکه امروز جشن ۴۴ سال افتخار و پیشرفت را علیرغم کینه توزی دشمنان برگزار می کنیم، ادامه داد: امروز ایران اسلامی در مبارزه با استکبار، استعمار و طاغوت جهانی با غرور و افتخار ایستاده و برای ساخت ایران قوی و آغاز انقلاب تمدنی پیش می رود.

 

آیت الله سعیدی  ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر تأکید بر شعارهای استقلال، آزدی، جمهوری اسلامی، و نه شرقی، نه غربی و حاکمیت اسلام، عدالت گستری، پیروزی مستضعفان عالم و عزت، اقتدار و کرامت انسانی است.

 

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن فریضه ای سیاسی است گفت:حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عملی صالح و اقتدار آفرین و نشانه ایمان، جهاد و حضور در صحنه ملت و تجدید پیمان با ولایت و پیروی از رهبر معظم انقلاب است و این حضور و حرکت مقتدرانه توطئه های پیچیده و ترکیبی دشمن را از بین می برد.

 

امام جمعه قم با بیان اینکه دشمنان از راهپیمایی شما ملت ایران در هراسند، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن ماه فرمودند توصیه من به آحاد مردم این است که این راهپیمایی و این روز بزرگ را مظهر اتحاد و وحدت ملی قرار دهند و این پیام را به طور صریح به دشمنان برسانند که تلاش آنها برای از بین بردن اتحاد ملی تلاش خنثی شده ای است.

 

وی تاکید کرد: دشمنان بدانند که نمی توانند مردم را از یکدیگر و از نظام اسلامی جدا کنند و گروه های مردم را به جنگ با هم وادار کنند،مقام معظم رهبری فرمودند وحدت راهبردی است که در مقابل راهبرد دشمن باید اتخاذ کنیم .

 

آیت الله سعیدی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی مرزهای فرهنگی و فکری را درنوردیده و در عرصه بین الملل به مثابه یک ابرقدرت در برابر لیبرال دموکراسی و نظام سرمایه داری به پیش می رود وتاکید کرد: انقلاب اسلامی نظام سکولار را به چالش جدی کشیده و نوید دهنده تمدنی جدید برای نجات انسان معاصر بر پایه ایمان و عمل صالح و تواصی به حق است.

کد خبر 1251975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha