حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده دلبستگی مردم به نظام است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکرگزاری عملی انقلاب است، گفت: این حضور نشان دهنده دلبستگی مردم به نظام و ایستادگی در برابر زورگویان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت‌الاسلام والسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ، امروز،(۲۱ بهمن)‌ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهارداشت: این حضور شکرگزاری عملی انقلاب است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده دلبستگی مردم به نظام و ایستادگی آنان در برابر زورگویان است.

 

وی با اشاره به اینکه کار حاکمان پهلوی ابن بود که دسترنج مردم را به غارت می‌بردند و هزاران هکتار از اراضی کشاورزی را به نفع خودشان مصادره می‌کردند، عنوان کرد: در رژیم پهلوی اقتصاد کشور وابسته به آمریکا و انگلیس بود و فساد و فحشا، رایج بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: اوج بی‌عفتی، بی‌حیایی و فساد شاه پهلوی به جایی رسید که سازمانی تشکیل شد تا خواستنی‌های ضداخلاقی او را تامین کند و به هیچ اصول اخلاقی پایبند نبود، این فساد در تمام دربار پهلوی رونق داشت.

 

عزت و خودباور محصول گفتمان انقلاب است

 

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران سبب خودباوری مردم در تمام حیطه‌ها شد، اظهارکرد: عزت و خودباوری محصول گفتمان انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه در زمان قبل از انقلاب مردم در سرنوشت خود دخالت نداشتند و وابسته به غرب بودند، ادامه داد: با پیروزی انقلاب مردم مستقل بوده و در سرنوشت خود دخالت دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: در رژیم پهلوی، قدرت‌های بزرگ اجازه ورود مردم به باشگاه‌های علمی را نمی‌دادند، امروز می‌بینیم که آمریکا سلاح و هواپیما به عربستان می‌فروشد اما آنان حق تعویض روغن هواپیمای آمریکایی را ندارند.

 

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز از کشورهای برتر جهان در تولید پهباد و موشک رادار گریز است و این عزت و اقتدار به برکت انقلاب اسلامی است.

 

ضرورت خدمت رسانی به زلزله زدگان ترکیه و سوریه

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با ابراز تاسف از زلزله در ترکیه و سوریه، بر لزوم خدمات رسانی به زلزله‌زدگان تأکید کرد.

 

وی اظهارکرد: خدمت به مردم زلزله زده ترکیه کاری درست است اما ممانعت از رسیدگی به زلزله‌زدگان سوریه، مخالف حقوق بشر است.

 

 

کد خبر 1251976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha