اسلام به کشور ما عزت و امام بزرگوار به ملت ما شجاعت داد

آیت الله شعبانی با اشاره به اینکه اسلام به کشور ما عزت و امام بزرگوار به ملت ما شجاعت داد، گفت: امروز ما در دنیا عظمت پیدا کردیم و دشمنان ما ضعیف شدند که این به برکت انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی در خطبه های نماز جمعه امروز همدان گفت: تقوای سیاسی ما مراقبت از ارزش‌هایی است که هزاران جوان به شهادت رسیدند و هزاران فرد بزرگ از زندگی خود هزینه کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان افزود: باید دورانی که مردم تحقیر می‌شدند و با کوچکترین تشر، سرزمین‌های ما جدا می‌شد را به یاد بیاوریم چرا که اسلام به کشور و مردم ما عظمت داد.

وی با بیان اینکه شاه مملکت و قانون جایگاهی در این کشور نداشت، تصریح کرد:‌ به طوریکه روسای جمهور متنفقین در ایران جلسه گذاشتند و به شاه مملکت اطلاع ندادند و وقتی شاه درخواست ملاقات داد، نپذیرفتند.

وی با اشاره به اینکه اسلام به کشور ما عزت و امام بزرگوار به ملت ما شجاعت داد، خاطرنشان کرد: امروز ما در دنیا عظمت پیدا کردیم و دشمنان ما ضعیف شدند که این به برکت انقلاب اسلامی بوده است.

امام جمعه همدان بیان داشت: از سال ۱۳۰۲ تا ۱۳۵۷ رشد داشتیم اما سرعت آن را با ۴۰ ساله گذشته مقایسه کنید، ما ۱۱ برابر سرعت رشد جهانی، رشد کردیم و این مساله مدیون دانشگاهیان است، در واقع تمام پیشرفت‌ها به علت تلاش جوانان است.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی چیزی غیر از حاکمیت اراده مردم نبوده است، گفت: ما براساس تامین منافع خود با کشورهای دیگر تعامل داریم اگر با کشوری تعامل نداریم به علت این است که آنها خودشان را دست برتر می‌دانند و ما حاضر به ذلت نیستیم چرا که کشور ایران مستقل و استقلال ما به برکت مردم است.

وی با بیان اینکه ۹۵۶ پروژه با اعتبار ۳۵ هزار میلیارد تومان در چند روز اخیر بهره‌برداری شده است، توضیح داد: امیدواریم این تلاش در مسائل اقتصادی و معیشتی نیز جواب بدهد.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: در خودروسازی مشکل داریم اما تقوای دولت و مسئولانی که میز آنها حاصل خون ۳۰۰ هزار شهید است، این است که انقلابی عمل کنند.

آیت الله شعبانی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: ان شاالله همه مردم با تمام سلایق همراه با خانواده در راهپیمایی شرکت می‌کنند و خانواده‌ها به فرزندان توضیح دهند که چگونه انقلاب به ثمر نشست.

کد خبر 1251984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha