دعوت مراجع تقلید از مردم برای حضور  در راهپیمایی ۲۲ بهمن

آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی، مردم همیشه انقلابی و ولایتمدار ایرن را به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم،مراجع عظام تقلید،  مردم همیشه انقلابی و ولایتمدار ایرن را به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

 

حضور گسترده مردم در راهپیمایی موجب رسوایی دشمنان است

آیت الله مکارم شیرازی ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور گسترده مردم را موجب رسوایی دشمنان دانست.

وی در آستانۀ چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هنگامی که امام راحل (قدس سره) اعلام جمهوری اسلامی کردند، بسیاری از تنگ نظران تصور می‌کردند این انقلاب چند روزی بیشتر دوام نمی‌آورد.

این کرجع تقلید افزود: الحمدلله الان چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است. سرّ این طول عمر، با وجود توطئه‌های دشمنان اتحاد میان مردم است. اگر این هماهنگی و اتحاد ادامه یابد، این انقلاب ان شاءالله تا ظهور امام زمان (ارواحنا له الفداء) ادامه خواهد یافت.

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: اینجانب از همۀ مردم عزیز تقاضا می‌کنم که با حضور پرشور، در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و صدایشان را به گوش جهانیان برسانند که تأثیر بسیار مهمی در تزلزل روحیۀ دشمنان و رسوایی آنان دارد.

 

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دشمنان را ناامید می‌کند

آیت الله نوری همدانی نیز حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را موجب ناامیدی دشمنان خواند. این مرجع تقلید با صدور پیامی ضمن دعوت آحاد ملت ایران به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، تاکید کرد: بدون شک حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال موجب ناامیدی دشمنان اسلام و ایران خواهد بود و وحدت و همدلی را به نمایش خواهد گذاشت.

متن کامل پیام آیت الله نوری همدانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (رحمت الله علیه) و مجاهدت‌های علمای بزرگ و حضور حماسی همه اقشار جامعه به ثمر رسید و توانست نفوذ نظام سلطه را در این کشور از بین ببرد و در برقراری نظام اسلامی تلاش نماید و دراین راه شهدای فراوانی تقدیم نمود. امروز وظیفه همگان بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تلاش برای رفع نواقص است تا آرمان‌های امام و شهدا و خواسته عموم مردم تحقق نهایی پیدا کند.

بدون شک حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال موجب ناامیدی دشمنان اسلام و ایران خواهد بود و وحدت و همدلی را به نمایش خواهد گذاشت.

 

همگان باید در حفظ ارزش‌های انقلاب، پاسداری از خون پاک شهدا و صیانت از پیام امام راحل بکوشند

آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید، عموم مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. 

این مرجع تقلید تصریح کرد: باید همگان اعم از مسئولان و مردم در حفظ ارزش‌های انقلاب، پاسداری از خون پاک شهدا و صیانت از پیام امام راحل بکوشند و در انجام وظایف و مسئولیت‌ها کوتاهی نکنند و مردم نیز با حفظ وحدت و همدلی در صحنه حضور پیدا کرده تا این امانت الهی به دست صاحب اصلی اش برسد انشاء الله.

کد خبر 1251987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha