حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت آنان در مقابل دشمنان را نشان می دهد

حجت‌الاسلام نکونام بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: این راهپیمایی نشانی از وحدت ملت مسلمان ایران در برابر توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۲۱ بهمن) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تبریک ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷، گفت: پیروزی انقلاب یک معجزه الهی بود با بصیرت مردم و بی اعتنایی به حکومت نظامی شاهنشاهی به وقوع پیوست.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این انقلاب با دست غیبی الهی به وجود آمده و ادامه پیدا کرده است، افزود: دشمنان در تمام این سال ها سعی کردند معنویت و ایمان را از ملت ایران بگیرند اما روحیه ایثار و شهادت در مردمان انقلاب نهادینه شده است.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به تلاش جهاد سازندگی در ابتدای انقلاب و گروه های جهادی در خدمت رسانی به مردم، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد این روحیه جهاد را از مردم بگیرد و مردم را در مقابل نظام قرار دهد که هرگز موفق نشده است.

 

حجت‌الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه روز جمهوری اسلامی یک روز بی سابقه در تاریخ ایران است، تصریح کرد: مردم با رای به جمهوری اسلامی نشان دادند به این انقلاب پایبند هستند و اجازه نمی دهند دشمنان ارزش های آن را از بین ببرد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید و خاطرنشان کرد: این راهپیمایی نشانی از وحدت ملت مسلمان ایران در برابر توطئه های دشمنان است.

 

کد خبر 1251989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha