مساجد و امامزادگان مصداق قدرت نرم جمهوری اسلامی هستند

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد مساجد، امامزادگان و موقوفات را مصداق قدرت نرم جمهوری اسلامی توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد در نشست هم‌اندیشی و همکاری با شورای امربه معروف و نهی از منکر استان با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: پیروزی انقلاب اسلامی سبب تحقق جمهوری اسلامی و حاکمیت خداوند و ارزش‌های اسلامی در این کشور شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان هر توطئه و فتنه‌ای را از ترور شخصیت‌های برجسته نظام و مردم بیگناه تا ایجاد اختلافات قومی و مذهبی و به راه انداختن جنگ‌ها و درگیری‌های داخلی تا تحمیل جنگی ۸ ساله و ... علیه ملت ایران انجام دادند اما مقاومت و ایستادگی مردم و جانفشانی شهدا و مجاهدان در راه خدا سبب بن‌بست‌شکنی و ناکامی دشمنان شده است.

وی افزود: امروز ملت ایران عزتمند و سرافراز است و در بسیاری از زمینه‌ها پیشرفت‌های چشمگیری کرده است. هرچند برخی مشکلات اقتصادی نیز وجود دارد که اغلب آنها به دلیل بی‌تدبیری‌های گذشته است.

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد افزود: رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلی اقتصادمقاومتی را در سال‌های گذشته ابلاغ کردند و نامگذاری چند سال اخیر را شعارهای اقتصادی تعیین کرده بودند اما کم‌توجهی به این دستورات، سبب بروز مشکلات اقتصادی بیشتری شده است‌. خوشبختانه دولت سیزدهم توجه خوبی به ظرفیت‌های درونی کشور و تعامل با همسایگان دارد و امیدواریم با همراهی مردم و تلاش دولتمردان، مشکلات اقتصادی هم برطرف شود.

وی گفت: ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت خوبی برای بازخوانی خدمات و دستاوردهای جمهوری اسلامی است و ۲۲ بهمن نیز روز اتحاد و همدلی ملت ایران است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان در بخش دیگر سخنانش مسجد را خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: مساجد، امامزادگان و موقوفات از مصادیق قدرت نرم جمهوری اسلامی به شمار می‌رود‌ مساجد نماد افتخار، توحید، خداباوری و خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بر پایه معنویت و آموزه‌های قرآن و عترت بنا نهاده شده است و امروز ناجوانمردانه از سوی معاندان و مغرضان مورد هجمه قرار می‌گیرد.

 

کد خبر 1251998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha