راهبرد ۴۴ ساله دشمنان سیاه نمایی و حقیر جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است

فرماندار شهرستان قرچک گفت: راهبرد ۴۴ ساله دشمنان سیاه نمایی و حقیر جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است ولی اکنون ایران، قوی‌تر از گذشته میان ۱۵کشور نخست دنیا قرار گرفته و این موضوع اثبات می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان قرچک در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ۲۱ بهمن در جمع نمازگزاران ضمن گرامی‌داشت ایام الله پیروزی خون بر شمشیر گفت: شرایط بسیار بدی بر کشور قبل از انقلاب حاکم و ذلت و وابستگی به غرب در اوج خود بود، همه شئون زندگی ایرانی اسلامی تحت سلطه استکبار جهانی‌ و ارزش‌های اسلام مورد اهانت بود، سرویس های اطلاعاتی غرب و شرق شرایط کشور را در سال ۵۷ شرایط باثباتی عنوان می‌کردند و حداقل تا ده سال آینده شاه را زمامدار کشور می‌دانستند.

وی افزود:‌خداوند موسی زمان، معمار کبیر انقلاب را فرستاد و ملت ایران را از بار ذلت رها و طنین استقلال را در کشور طنین انداز کرد‌، اگر اراده خداوند نبود رژیم تا دندان مسلح ستمشاهی که بیش از ۵۰هزار مستشار آمریکایی در آن حضور داشت سقوط نمی‌کرد.

فاتحی نژاد با اشاره به توطئه های دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت:‌ با وجود انواع دشمنی ­ها از جمله راه اندازی جنگ تحمیلی ۸ ساله، جنگ ترکیبی ۳۲ ساله، جنگ قومیّت ­ها در اطراف کشور، محاصره‌ اقتصادی، تحریم ­های شدید، تشکیل گروه‌های تکفیری در شرق و غرب کشور و دسیسه‌های ۴۴ ساله دشمنان، انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که با دشمنان مبارزه کرد و پیروز شد و ماند.

فرماندار قرچک ادامه داد: در طول این 44 سال راهبرد همیشگی دشمن این بوده که با سیاه‌نمایی، اغراق مشکلات و حقیر جلوه دادن دستاورد‌های انقلاب، مردم را از انقلاب اسلامی مایوس و ناامید کنند.

وی در پایان گفت: اکنون ایران، قوی‌تر از گذشته میان 15کشور نخست دنیا قرار گرفته و این موضوع اثبات می‌کند که انقلاب اسلامی کارآمد است. انقلابی که همه این دستاوردهای ۴۴ ساله را در سایه رهبری حکیمانه امامین انقلاب، خودباوری، اعتماد به نفس، ایمان و شهادت بدست آورده است.

کد خبر 1252012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha