دانشگاه فرهنگیان البرز رتبه اول کشور در امر اقامه را کسب کرد/ جشن تکلیف ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز ویژه دهه فجر

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت برپایی ویژه برنامه های محوری به منظور اجلاس استانی نماز گفت: دانشگاه فرهنگیان البرز رتبه اول کشور در امر اقامه نماز را کسب کرد.

حجت الاسلام ابوالفضل مرادی در جریان ذیل برنامه های اجلاسی استانی نماز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: دانشگاه فرهنگیان البرز رتبه اول کشور در امر اقامه نماز را کسب کرد. 

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: همزمان با برپایی جشن فرشتگان ویژه ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز مصادف با دهه فجر، برای والدین آنان نیز نشست وبیناری با هدف توجیه و تشریح مسائل مربوط به نماز برپا شد. 

 

 

وی با اشاره به اهمیت تقدیر و تکریم فعالان عرصه نماز اظهار کرد: سوم اسفندماه در مصلی بزرگ نماز جمعه کرج نیز جشن ویژه فرشتگان با هدف توجه به سن تکلیف و واجب شدن امر نماز برگزار می شود.

 

 

وی با بیان اینکه از فعالان امر نماز ذیل اجلاس استانی نماز تقدیر و تکریم می شود، توضیح داد: نشست تقدیر و تشکر ویژه مدیران، دبیران و دیگر افرادی که در امر اقامه نماز شایسته تقدیر هستند برپا می شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز خاطرنشان کرد: توجه به پیوند خانه، مدرسه و دانش آموز با رویکرد اقامه نماز از جمله برنامه های ستاداقامه نماز استان البرز در صدر برنامه های این نهاد قرار دارد. 

 

 

 

 

کد خبر 1252015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha