مغلطه ابزار دشمن برای ناامید کردن مردم از انقلاب است

حجت الاسلام حدادپور با بیان اینکه مغالطه این روزها در فضای مجازیِ رها دیده می‌شود و شبکه‌های معاند و بدخواهان نظام، رو به این تکنیک آورده‌اند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند، گفت: باید مغلطه های این رسانه ها برای مردم تبیین شود تاحق از باطل مشخص شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حدادپور جهرمی-نویسنده کتاب‌های حیفا، کف خیابان و نه و...- امروز(۲۱بهمن) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ساری در مصلی امام خمینی(ره) با بیان اینکه در حوزه های علمیه در پایه دوم طلاب خواهر و برادر کتاب منطق را آموزش می بینند تا در زندگی فردی و اجتماعی بکار ببندند، اظهار کرد: این کتاب شامل استدلال و نقد استدلال دیگران می شود یعنی این که حرف که می زنیم باید برچارچوپ قرآن باشد.

 

وی با بیان اینکه تمام منطق بخش اول مقدمه است و ذیل مقدمه صناعات خمس است، افزود: در این بخش ۵بحث مطرح می شود. بخش مغالطات از بخش های مهم این کتاب است.

 

حجت الاسلام حدادپور با بیان اینکه اگر مردم مغالطات را بیاموزند دیگر گول حرف هر گروه و جناحی و رسانه‌ای را نخواهند خورد، گفت: مردم باید تفکر انتقادی را یاد بگیرند تا رسانه های معاند نتوانند فکر مردم را تسخیر کند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن برای دروغ پراکنی از مغالطه ناقص بهره می گیرد، افزود: نمونه این حرکت را در انعکاس حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن و... بهره می گیرند که به دروغ نشان دهند تعداد کمی از مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن حضور بهم رساندند درصورتی که ملت ایران هرسال باشکوه تر از سال گذشته در یوم الله ۲۲بهمن گردهم می آیند و فریاد استکبار ستیزی سر می دهند.

 

حجت الاسلام حدادپور با بیان اینکه در بحث زلزله خوی نیز تصاویری که در رسانه های معاند منتشر شد کوتاهی نظام و ارتش و سپاه در خدمت رسانی به مردم را نشان می داد که مشاهده ناقص می باشد، گفت: نقل قول تقطیع شده نیز ابزار دشمن برای ناامید کردن مردم از انقلاب است.

 

وی با بیان اینکه مغالطه این روزها در فضای مجازیِ رها در کشور دیده می‌شود و شبکه‌های معاند و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران، رو به این تکنیک آورده‌اند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند، بیان کرد: باید مغلطه های این رسانه ها برای مردم تبیین شود تا مردم حق را از باطل تشخیص دهند.

کد خبر 1252027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha