شهرک امام خمینی(ره) بجنورد به میزبانی جشن انقلاب رفت

جشن انقلاب در دهمین میزبانی از برنامه «۱۰شب، ۱۰ مسجد» با حضور مردم انقلابي و تني چند از مسئولان فرهنگي به همت فعالان فرهنگی و کانون مسجد قائم آل محمد شهرک امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ اهالی مسجد قائم آل محمد (عج) شهرک امام خمینی بجنورد با محوریت فعالان کانون فرهنگی و هنری و شورای فرهنگی این مسجد، میزبان نهمین برنامه «10شب، 10مسجد» و مراسم نکوداشت پیروزی انقلاب اسلامی بود.



این مراسم معنوی که با حضور مسئولان استانی از جمله حجت الاسلام «رضا براتی زاده»، رییس کل دادگستری خراسان شمالی، برگزار شد، بلافاصله پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، با قرائت آیاتی چند از قرآن کریم در قالب طرح تلاوت نور آغاز شد و نمازگزاران حاضر به استقبال  برنامه نکوداشت پیروزی انقلاب اسلامی رفتند.

 

حجت الاسلام «علی نوروزی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی در ادامه این مراسم به تبیین ابعاد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد.



وی با تاکید بر جهاد تبیین گفت: امروز جوان و نوجوان ما باید بیشتر از گذشته بر ارزش ها و چرایی پیروزی انقلاب واقف باشند و بدانند و ما موظف به این روشنگری هستیم.

 

حجت الاسلام «ناصر هدایتی» معاون تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در این مراسم ارزش های انقلاب اسلامی و نتایج و دستاوردهای آن را یادآوری کرد و مردم حاضر را به حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن فرا خواند.

 

اجرای دو سرود توسط گروه سرود «نسیم ولایت» کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی و نیز برگزاری مسابقه اهداء جایزه به برگزیدگان از اهم برنامه های این مراسم می توان نام برد.
 

 

کد خبر 1252030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha