۲۲ بهمن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي روز غلبه اسلام و ايمان بر جهان كفر است

حجت الاسلام عسگری، ۲۲ بهمن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران را روز غلبه اسلام و ايمان بر جهان كفر دانست و گفت: ۲۲ بهمن روز غلبه مسلمانان بر ظالمان و مستكبران جهان و روز به ثمر نشستن ايثار و فداكاري ملت و خون پاك شهداي انقلاب است.

حجت‌الاسلام مصطفی عسگری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، با اشاره به  چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،گفت:۲۲ بهمن  روز تجديد ميثاق و بيعت امت اسلامي با آرمان هاي امام و انقلاب است و  اقشار مختلف مردم با حضور حماسي در راهپيمايي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با آرمان هاي امام راحل و رهبري تجديد عهد و پيمان مي بندند.

 

امام  جمعه موقت سرپل ذهاب ،افزود: حضور حماسي مردم در راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن بار ديگر به دشمنان ثابت خواهد كرد كه همچنان بينش و راه امام (ره) توسط جانشين خلف و شايسته ايشان ادامه خواهد داشت و اين رمز پيروزي و ماندگاري نظام اسلامي است.

 

وی خاطر نشان کرد: این ایام پاسداشت وقایعی همچون بازگشت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی پس از ۱۵ سال تبعید و اعلام تشکیل دولت موقت، پیوستن بسیاری از ارتشیان به انقلاب و بیعت نیروی هوایی با امام بزرگوار، شکست حکومت نظامی‌ با حضور شکوهمند مردم در صحنه به فرمان امام خمینی (ره)، فتح مراکز مهمی همچون صدا و سیما و پادگان‌های نظامی است، که سرانجام پیروزی انقلاب اسلامی را در پی داشت.

 

حجت الاسلام عسگری، با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز ۲۲ بهمن،تصریح کرد: در حقیقت تبلور تجدید بیعت با آرمان‌های امام و انقلاب و شهدا و عاملی برای اهداف شوم و عقب راندن دشمن، زنده نگه داشتن سنن الهی است.

 

امام جمعه موقت سرپل ذهاب ،اظهار کرد: این انقلاب متعلق به مردم است و مكتب ما مكتب توحیدی و دینی و نظام ما نظام ولایی و مردمی است.

 

کد خبر 1252062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha