حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، زمینه ساز تقویت اقتدار ملی است

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور گفت: بی شک حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، زمینه ساز تقویت اقتدار ملی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی شاهرودی-رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور- جمعه شب در مراسم اختتامیه دوره توانمندسازی طلاب بسیجی در عرصه جهاد تبیین که با عنوان"والفجر" در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، ضمن دعوت آحاد مردم برای حضور در جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی گفت: فهم و درک حقیقت انقلاب اسلامی ما را به درک حقیقت اسلام عزیز، فرهنگ عاشورا و فرهنگ مهدویت هدایت می کند.


وی همچنین با بیان اینکه عزت و اقتدار امروز کشور به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت امام و شهدا و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری و نیز حضور مردم با بصیرت در صحنه است، افزود: هر ایرانی که حتی انقلاب اسلامی را هم قبول نداشته باشد اما دلش برای میهن می طلبد باید در راهپیمایی 22 بهمن حضور قوی و مؤثری داشته باشد چرا که این حضور باشکوه زمینه ساز تقویت اقتدار ملی است.


وی در ادامه با اشاره به این که جهاد تبیین اصلی ترین رسالت بسیج طلاب است، گفت: البته نباید در این راستا و به منظور توانمندسازی طلاب و روحانیون به همین دوره ها و جلسات اکتفا کرد بلکه می بایست فراتر از این ها به دنبال شبکه سازی بود و ما به طور جدی چه در فضای حقیقی و چه فضای مجازی نیازمند این مسأله هستیم.


رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور ادامه داد: جهاد تبیین نیاز به مجاهد دارد؛ کسی که خستگی ناپذیر در این عرصه حضور داشته و حقیقتاً شب و روز نشناسد. بی شک در این مجاهدت، صبر و استقامت شرط اصلی است و پیش از هر چیز باید تکلیف را شناخت و با تواصی به حق و تواصی به صبر به این تکلیف عمل نمود.

کد خبر 1252072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha