اهتمام طلاب بسیجی در عرصه جهاد تبیین، لازمه دفاع از انقلاب اسلامی است

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: اهتمام طلاب بسیجی در عرصه جهاد تبیین، لازمه دفاع از انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت الاسلام سیدروح الله سیدحقی-مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم- جمعه شب در مراسم اختتامیه دوره توانمندسازی طلاب بسیجی در عرصه جهاد تبیین که با عنوان"والفجر" در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، گفت: از نگاه مقام معظم رهبری، جهاد تبیین، فریضه ای فوری و قطعی است.

 

وی تصریح کرد: در طول بیش از یک سال اخیر، حضرت آقا چندین مرتبه بر اهمیت جهاد تبیین تأکید فرموده اند و این مساله حکایت از ضرورت و اولویت آن است که به خصوص طلاب و روحانیون بسیجی در این زمینه رسالت بسیار مهمی برعهده دارند.

 

حجت الاسلام سیدحقی در ادامه با اشاره به این که اساتید خوبی در این دوره دو روزه با هدف توانمندسازی طلاب بسیجی در عرصه جهاد تبیین حضور پیدا کردند، گفت: بعد از برگزاری دوره و شناسایی افراد مستعد و توانمند در این خصوص، طلاب و روحانیون بسیجی آموزش دیده برای جهاد تبیین به مراکز و نهادها و مدارس و دانشگاه ها اعزام می شوند تا به فرمان مقام معظم رهبری در این زمینه لبیک بگویند.

 

سیدحقی همچنین افزود: سربازی حضرت حجت بن الحسن(عج) و تبعیت از نائب ایشان مقام معظم رهبری، افتخار روحانیت انقلابی به خصوص طلاب بسیجی است و ما با حضور در این دوره آمده ایم که بگوییم به یاری حق تعالی سرباز و رهرو صادق امام زمان(عج) هستیم و می کوشیم که لبخند رضایت را بر لبان ایشان بنشانیم.

کد خبر 1252078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha