آغاز حماسه آفرینی مردم خراسان شمالی در چهل و چهارمین بهار انقلاب

راهپیمایی مردم خراسان شمالی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ از میادین تعیین شده آغاز شد و مردم و مسئولان در کنار هم چهل و چهارمین بهار انقلاب را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ امروز شنبه مصادف با 22 بهمن 1401 و همزمان با چهل و چهارمین بهار انقلاب، مردم ایران در جای جای این میهن اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

 

راهپیمایی باشکوه مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در بجنورد مرکز خراسان شمالی هم با حضور مردم همیشه در صحنه و مسئولان اجرایی استانی و شهرستانی ساعت 10 صبح از میدان شهید بهشتی آغاز شد که تا مقابل مصلای امام خمینی(ره) ادامه می یابد.

 

بر اساس این خبر، مردم از گروه های مختلف و قشرهای متفاوت از قوم کرد و ترک و ترکمن و تات در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته اند و با مشت های گره کرده و شعارهای ضد استکباری، ضمن محکومیت توطئه ها و دسیسه های دشمنان بر پیروی از خط ولایت و رهبری تأکید خواهند کرد.

 

بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در استان در ۶۹ نقطه شهری و روستایی برگزار می شود و سخنران مراسم بزرگداشت روز ۲۲ بهمن در بجنورد سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعیین شده است.

 

مراسم راهپیمایی 22 بهمن در سایر شهرستان های خراسان شمالی هم ساعت 10 صبح آغاز شده که در شیروان مسیر چهارراه دفاع مقدس تا مصلی و با سخنرانی سردار «مطهری زاده» فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی، در اسفراین خیابان ولی‌عصر تا مصلی و با سخنرانی سرهنگ «شجاع» جانشین سپاه حضرت جواد الائمه در امور پیشکسوتان و در آشخانه چهارراه معلم تا مسجد جامع و با سخنرانی «سیدجواد ایلالی» دادستان عمومی و انقلاب بجنورد همراه خواهد بود.

 

مسیر راهپیمایی در شهرستان فاروج هم مسجد آل یاسین تا چهارراه رضوی و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «نعمت آزموده» رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، در جاجرم میدان امام خمینی خیابان شهید بهشتی تا خیابان شهید باهنر و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «رضا براتی زاده» رئیس دادگستری خراسان شمالی، در گرمه میدان ارشاد تا مصلی نماز جمعه و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «تاتاری» امام جمعه شهر گرمه و در شهرستان راز مسیر میدان معلم تا شهرداری و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «نادعلیزاده» امام جمعه شهر راز تعیین شده است.

کد خبر 1252089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha