۲۲ بهمن، روز تجدید بیعت ناگسستنی ملت ایران با آموزه های اسلام است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: ۲۲ بهمن ماه، روز بیعت ناگسستنی ملت ایران اسلامی با آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) است.

مجید الهی راد _مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی_ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: هر ساله با فرا رسیدن 22 بهمن یاد و خاطره فجرآفرینان و پاسداران و ایثارگر این انقلاب به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی رحمت‌الله علیه در ذهن‌ها زنده و به واسطه آن بیعت ناگسستنی ملت ایران اسلامی با آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) تجدید می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت خواهی، عدالت، ظلم ستیزی، ارج نهادن به محرومین، بیداری و آزادی خواهی از جمله ویژگی‌های انقلاب اسلامی است.

 

الهی راد عنوان کرد:  امروز به رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با وجود طرح ریزی جنگ ترکیبی تمام عیار و صد‌ها دسیسه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از سوی معاندان و بدخواهان، گام دوم خود را با صلابت و قدرتی مثال زدنی شروع کرده و مسیر پیشرفت و مقاومت را برگزیده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی تصریح کرد: امروز در سایه سار انقلاب اسلامی و همدلی مردم شریف و نیکوکار با کمیته امداد به عنوان نهادی انقلابی و برخااسته از بطن مردم، زمینه خدمت رسانی به محرومان در بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی فراهم شده است.

 

الهی راد بیان کرد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان؛ فرا رسیدن 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، مردم شریف ایران و امت ولایت مدار خراسان شمالی تبریک و تهنیت عرض می کنم و قطعا مردم با حضور حماسی و گسترده خود حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد.

 

کد خبر 1252090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha