جشن ملی پیروزی ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی در البرز آغاز شد

مردم غیور و همیشه در صحنه استان البرز صبح امروز ۲۲ بهمن با حضور در میادین مشخص شده به منظور شرکت در جشن ملی پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضور یافتند.

خبرگزاری شبستان - البرز: مردم غیور و همیشه در صحنه استان البرز صبح امروز ۲۲ بهمن با حضور در میادین مشخص شده به منظور شرکت در جشن ملی پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضور یافتند. 

 

مردم از پیر و جوان، زن و مرد در هوای سرد زمستان به خیابان ها و مسیرهای معین شده مسیر راهپیمایی سالروز جشن پیروزی چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی آمدند تا باردیگر نشان دهند برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و ارزش های آن همواره حضور فعال دارند.

 

 

اشتیاق بی حد و دیدنی خانواده ها برای کنار هم بودن در این جشن ملی انقلاب خارج از توصیف است؛ تجلی جایگاه خانواده در جشن چهل و چهارمین سالگرد انقلاب دیدنی است.

 

نام شهید روح الله عجمیان بر تارک استان البرز به عنوان شهید ملی مدافع امنیت می درخشد و این جشن ملی انقلاب امروز نیز با نام و یاد خاطره او زینت یافته است؛ مردم بر روی پلاکاردهای سفید میانه راه جشن راهپیمایی از عشق و ارادت خود به انقلاب، شهدا و امامین انقلاب می گویند. 

 

حضور پرشور فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز

 

حجت الاسلام کاظم شکری در جریان این جشن ملی پیروزی انقلاب اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی پرشورتر از همیشه با حضور مردم به ویژه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد برپا شده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: حماسه آفرینی مردم استان البرز به ویژه فعالان مسجدی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و هنری قابل تقدیر است.

 

 

به گفته وی، نسل امروز به ویژه دانش آموزان امانتدار و پیام آوران انقلاب اسلامی برای نسل های بعدی هستند، به ویژه آنکه حضور نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و نودی در این حماسه آفرینی دیدنی است.

 

برپایی موکب های خدمت رسانی به حاضران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 

حجت الاسلام ابراهیمیان نیز در جریان این حماسه آفرینی با تقدیر از حضور پرشور مردم به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: حماسه آفرینی مردم البرز در صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن قابل تقدیر است. 

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: به منظور خدمت رسانی به مردم، ۴۴ موکب خدمت رسانی در مسیر راهپیمایی آماده فعالیت شدند.

 

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک حرکت و جریان مردمی است که همچنان در این مسیر به حرکت و رشد جریان ساز خود ادامه می دهد.

 

 

 

 

کد خبر 1252101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha