عزت و قدرت امروز ایران اسلامی در طول تاریخ بی نظیر است

حجت الاسلام خضری گفت: امروز ایران در نقطه ای ایستاده که از جهت عزت و قدرت در طول تاریخ بی نظیر است البته مشکلات و سختی هایی داریم که ان شاالله مرتفع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام سید مهدی خضری –امام جمعه موقت قزوین- امروز (شنبه ۲۲ بهمن) در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: انقلاب ما متفاوت با سایر انقلاب های جهان است و اینگونه نبوده که نظام و حکومتی تغییر  کرده و نظام جدیدی شکل گیرد و عده جدیدی آمده و در مسند قدرت قرار گیرند بلکه جلوه ای از سنت های الهی را داریم.

 

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: امروز می بینیم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و برنامه های مختلف این چنینی دهه هشتادی و نودی ها حضوری پررنگ دارند، بر اساس آنچه در قرآن کریم آمده است و بر اساس آیه ۲۹ سوره فتح هر امتی اتصال قلبی و مکتبی به رسول خدا پیدا کرد دائم جوانه می زند و حضور نسل های مختلف نشان دهنده همین امر است.

 

وی عنوان کرد: بر این اساس انقلاب اسلامی ویژگی برکتی دارد یعنی دائم رشد می کند و جوانه های جدید می زند و محکم می شود و روی پای خود می ایستد.

 

حجت الاسلام خضری با اشاره به موقعیت امروز ایران اسلامی در دنیا خاطر نشان کرد: ما در طول تاریخ ایران، چه قبل و چه بعد از اسلام، چنین عمق راهبردی نداشتیم، امروز عمق راهبردی ما آمریکای جنوبی، نیجریه، کشمیر و غیره است امروز ایران در نقطه ای ایستاده که از جهت عزت و قدرت در طول تاریخ بی نظیر است البته مشکلات و سختی هایی داریم که ان شاالله مرتفع می شود.

کد خبر 1252109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha