۲۲ بهمن، نماد بیعت با نظام مقدس جمهوری اسلامی است

شهردار شیروان گفت: ۲۲ بهمن نماد بیعت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نماد همدلی امت ایران اسلامی است.

عین الله احمدی -شهردار شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: 22 بهمن روز تجدید میثاق با خون آلاله هایی است که برای اقتداری امنیت آفرین و تحقق واژه مقدس آزادی به معنای واقعی آن هم از یوغ چپاول گران شرق و غرب عالم، از جان شیرین گذشتند.

 

وی عنوان کرد: مردم ایران 22 بهمن ماه پیروزی درخشانی را تجربه کردند و هر ساله همین موقع یادآور خاطرات روزهای به یادماندنی و تکرارنشدنی است که همیشه گرامی داشته می شود.

 

احمدی خاطرنشان کرد: همه ی ایرانیان از هر نژاد و طیفی باید یکصدا و بی واهمه از زخم زبان ها، در حمایت از کشور عزیزمان، عقیده مقدس استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را فریاد بزنیم.

 

شهردار شیروان بیان کرد: مردم امسال پرشورتر از سال های گذشته در این راهپیمایی عظیم شرکت خواهند کرد تا قدرت نمایی ایران را به نمایش بگذراند و بار دیگر با مشت های گره کرده خود پاسخ واهی دشمنان را بدهند و آنان را از اهداف شوم شان ناامید سازند.

 

وی اضافه کرد: امروز مردم آگاه تر از گذشته با بینش، بصیرت و درک و فهم پای آرمان های نظام و انقلاب ایستادند و اجازه نخواهند داد بدخواهان نظام و استکبارستیزان به مملکت آنان خدشه ای وارد کند، این خود افتخار بزرگی است که تمام دنیا از ایران هراس دارند.

 

 

 

کد خبر 1252133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha