مردم با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بهترین پاسخ به یاوه گویی های دشمنان دادند

حجت الاسلام مطیعی با بیان اینکه مردم ما متحدتر، منسجم تر و سرزنده تر از همیشه پای آرمان های انقلاب ایستاده اندگفت: حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه بهترین پاسخ به یاوه گویی های دشمنان است.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی – نماینده ولی قیه دراستان سمنان، درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: مردم در طول این ۴۴ سال با عهدی که بستند پایبند بودند و سخت‌ترین شرایط را تحمل کردند ولی عقب‌نشینی نکردند و دینشان را به دنیایشان نفروختند و مردانه ایستادند و  با وجود تبلیغات منفی رسانه‌ها به میدان آمدند.

 

نماینده ولی قیه دراستان سمنان حضورگسترده وپرشورمردم را اعلام انزجار از صهیونیست‌ها و استکبار جهانی دانست و گفت: این حضوردر راهپیمایی امروز ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب به ویژه صهیونیسم  جهانی را به نمایش گذاشته است.

 

وی با تاکید بر اینکه طبق آیه‌های نورانی قرآن نباید در مقابل دشمن خسته و سست شویم،ادامه داد: به برکت انقلاب و حرکت زیر سایه ولایت، امروز دستاوردهای نظام اسلامی را می‌بینیم و در عرصه‌های مختلف به موفقیت‌های چشمگیری رسیده‌ایم.

 

حجت الاسلام مطیعی تصریح کرد: دشمن در جنگ سخت نتوانست مردم ایران را شکست دهد و اکنون به جنگ تبلیغاتی و تحریم روی آورده و به فضل خداوند، مقاومت مردم و مدیریت هوشمندانه رهبری در این عرصه هم با شکست مواجه شده و بدعهدی آمریکا و غربی ها برای همه مردم آشکار شده است.

 

به گفته امام جمعه سمنان پیام ۲۲ بهمن امسال این است که مردم ما متحدتر، منسجم تر و سرزنده تر از همیشه پای همان آرمانهای ۲۲ بهمن ۵۷ ایستاده اند.

 

وی با بیان اینکه مشارکت اقشار مردم در صحنه های حساس نظام جمهوری اسلامی، نشان دهنده اعتقاد راسخ آنها به آرمان های انقلاب اسلامی است یادآور شد: حمایت مردم از نظام قدرتی‌ست که دشمن از طُرُق مختلف برای گرفتن آن تلاش کرده اما مردم باوجود تمام سختی‌ها عاشقانه پای انقلاب و رهبری ایستاده‌اند.

 

کد خبر 1252137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha