ایران اسلامی قدرت بلامنازع منطقه/ رشد جمهوری اسلامی متوقف نمی شود

غیرتی با بیان اینکه ایران اسلامی، قدرت بلامنازع منطقه است، گفت: رشد جمهوری اسلامی با پیروی از ولایت فقیه هرگز متوقف نخواهد شد و این تحریم های ظالمانه هم نمی تواند نظام را از پا درآورد چرا که ملت ایران همواره پایبند به انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدرضا غیرتی امروز شنبه (۲۲ بهمن) در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در زیرکوه اظهار داشت: از همان ابتدای پیروزی انقلاب، نظام سلطه که دستش را خالی دید تصمیم گرفت با تمام قوا جلوی حرکت انقلاب اسلامی را بگیرد.

 

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه انقلاب اسلامی به سرعت در حال پیمودن قله های پیشرفت است، گفت: دشمن هیچ وقت پیشرفت را برای ایران نخواسته است و به همین دلیل اقدام به ترور علما و دانشمندان کرد و جنگ تحمیل را در دستور کار قرار داد اما در هیچ کدام نتوانست نظام را به زانو درآورد.

 

وی با اشاره به اینکه تحریم ظالمانه دشمن هم بی سابقه بود، افزود: اگر پایبندی مردم به نظام و انقلابشان نبود هر کشوری بود تاب مقاومت در مقابل این تحریم های ظالمانه را نداشت و ملت ایران نشان دادند که همواره پایبند به انقلاب اسلامی خواهند بود.

 

غیرتی با تاکید بر اینکه آمریکای مستبد در این ۴۴ سال سیلی های متعددی را از جمهوری اسلامی خورده است، ادامه داد: دشمن نخواست جشن ۴۰ سالگی انقلاب را بگیریم اما امروز ما جشن ۴۴ سالگی انقلاب را داریم می گیریم و این نشان می دهد که دشمن همیشه شکست خورده است.

 

وی با اشاره به پیشرفت های دفاعی کشور گفت: آنچه دنیای استکبار شاهد است گوشه ای از پیشرفت‌های دفاعی کشور است و با رهبری داهیانه مقام‌معظم رهبری و اشراف جامعه اطلاعاتی و همراهی مردم، دشمن در فتنه های اخیر هم نتوانست جلوی رشد انقلاب را بگیرد و این رشد متوقف نخواهد شد مادامی که پایبندی به ولایت فقیه در دستور کار قرار گیرد.

 

غیرتی با بیان اینکه امروز ایران قدرت بلامنازع منطقه است، عنوان کرد: ایران اسلامی امروز در جهان حرف برای گفتن دارد و امیدواریم دولت سیزدهم با تلاش و فعالیت جهادی خود کمی ها و کاستی را از سر راه بردارد.

 

 

کد خبر 1252139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha