تمدن اسلامی با پرچمداری ملت ایران در حال شکل گیری است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قدرت از غرب به آسیا در حال جابه جا شدن است و جمهوری اسلامی و ملت های مسلمان جایگاه ویژه ای دارند، گفت: تمدن اسلامی با پرچمداری ملت ایران در حال شکل گیری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ سردار یدالله جوانی -معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی- ظهر امروز شنبه (22 بهمن‌ماه) و در جمع راهپیمایان بجنوردی با تقدیر از حضور حماسی مردم در این اجتماع عظیم و دشمن شکن، بیان کرد: این حضور پرشور نشان از معرفت، آگاهی، ایمان و شناخت ملت ما از انقلاب دارد.

 

وی با بیان اینکه 22 بهمن، متعلق به ملت ایران است چراکه ملت ما در این روز تاریخ را ورق زد و نظام طاغوت را ساقط کرد، ادامه داد: 22 بهمن سال 57 سرآغاز حکومت الله شد و مردم در چنین روزی با قیام خود به دوره تحقیر ملی و عقب ماندگی و نفوذ و سلطه اجانب، پایان داد.

 

سردار جوانی با بیان اینکه در چنین روزی امام راحل با کمک مردم، کشور را از چنگال استعمارگران و سلطه طلبان نجات داد و مردم توانستند طعم عزت ملی، سرافرازی و روی پای خود ایستادن و خوباوری را بچشند، اظهارکرد: اگر امروز همه مردم در صحنه حاضر شده اند، به خاطر عظمت این روز است.

 


معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز دشمن تلاش می کند با جنگ شناختی خود در یک جنگ ترکیبی و با بهره گیری از امپراطوری رسانه ای خود، نظام اسلامی را جور دیگری برای نسل جوان تفسیر کند.

 

وی ادامه داد: اما مردم می دانند، انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی، خودباوری، عدالت، حریت، توجه به کرامت انسانی، روی پای خود ایستادن و زمینه سازی ظهور و حرکت به سمت پایه ریزی تمدن نوین اسلامی و چون دشمن متوجه این معنا شده، با آن مبارزه می کند.

 

سردار جوانی با تأکید بر اینکه حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اثبات می کند که انقلاب از آن مردم است، اظهارکرد: مردم طی ۴۳ سال گذشته از انقلاب پاسداری کرده اند و حال دشمن چشم دیدن پیشرفت و حرکت به سوی قله های تمدن سازی ایران اسلامی را ندارد.

 

وی با عنوان این مطلب که دشمنی دشمنان جای تعجب ندارد ولی اینکه چرا آزموده را دوباره آزمون می کنند، جای بسی تعجب است، افزود: تصور نمی رفت دشمن در شناخت ملت ایران تا این حد کُندذهن و ناتوان باشد و بخواهد مدام با محاسبات غلط، به بیراهه برود.

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تمام راه های توطئه از جمله، جنگ تحمیلی، ترور، بمب گذاری، تجزیه طلبی، جنگ های نیابتی و تحریم اقتصادی را طی کرده اما به نتیجه نرسیده است، افزود: در فتنه اخیر هم که به دنبال قرار دادن مردم مقابل روحانیت و سپاه بودند که این بار هم به شکست نایل آمدند. 

 

سردار جوانی خطاب به دشمنان تصریح کرد: تصور نکنید با تحریم ها و عملیات شناختی می توانید جوانان را از انقلاب جدا کنید و با هر توطئه و حربه ای به ملت و انقلاب ضربه بزنید، چراکه ما هیچ واهمه و ترسی از جنگ روانی شما نداریم. 

 

 

کد خبر 1252142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha