مردم با بصیرت لرستان عاشقانه پای انقلاب و ولایت ایستاده اند

سردار نقدی با اشاره به اینکه استان لرستان ۶ هزار و ۵۵۰ شهید در راه انقلاب تقدیم کرده است، افزود: مردم استان لرستان با بصیرت و عاشقانه پای عهد با انقلاب ایستاده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار محمد رضا نقدی، امروز در مراسم یوم الله 22 بهمن در خرم آباد، در سخنان با گرامیداشت یاد  خاطره شهدا و امام شهدا اظهار داشت: مردم استان لرستان مردمی هستند که معنای غیرت، جوانمردی را به یاد داریم.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنران مراسم راهپیمایی یوم الله 22بهمن در خرم آباد، با بیان اینکه لرستان یعنی آزادگی، شجاعت و ایستادگی، افزود: مردم دلیر و فهیم استان لرستام با شجاعت، دلیر مردمی، ایستادگی و مقاومت وفهم وبصیرت  وولایت مداری و عاشقانه پای ولایت و رهبری ایستاده اند.

 

وی با بیان اینکه استان لرستان 6 هزار و 550 شهید تقدیم انقلاب کرده است، ادامه داد: دشمنان کورد ل ببینید مردم همچنان پای عهد با انقلاب ایستاده اند.

 

سردار نقدی حضور مردم را دشمن شکن و پرشور خواند و افزود: جمعیت امروز که قاب دوربین ها از نمایش عظمت آنها ناتوان است، همه ملت ایران هستند که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب آماده اند تا وفا داری خود را به راه شهیدان  مسیر هدایت امامین انقلاب اعلام کنند.

 

وی ادامه داد: مردم ایران در شهرها و روستاها حماسه آفریدند و در عرصه آمدند تا وفاداری خود را اعلام کنند.

 

سردار نقدی اذعان داشت:44 سال پیش وقتی که ملت ایران تصمیم گرفت دیکتاتوری شاهنشاهی را کنار بزند و اداره کشور و آینده خودش را خود رقم بزند، همه می دانستیم که این راه سختی دارد و مشکلات دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: قهرمان شدن نیاز به تمرین مداوم و سختی کشیدن دارد، هیچ کسی به اوج علم و دانش نرسیده بدون اینکه زحمت بکشد، مطالعه کند و سختی ها را برای به دست یافتن نتایج تحقیقاتش به جان بخرد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مشکلات و نارسایی ها و مسائل پیچیده اقتصادی، سختی هایی است که باید تحمل شود تا به اهداف خود برسیم چرا که نابرده رنج به گنج نمی رسد.

 

وی ادامه داد: روزی کشوری بودیم که در همه مسائل دستمان پیش دشمن دراز بود و از غذا تا ارتش ما وارداتی بود، اما ملت اراده کرد از این ذلت بیرون بیاید و به جای اینکه به اردات فرهنگی و... داشته باشد، خودش توانمندی ها و داشته هایش را دنبال کند.

 

سردار نقدی افزود:کشوری که از قعر جدول علم و دانش ، خود را به قله های علم و دانش پیش برد و در این مسیر شکنجه ها دوران شاه، جنگ هشت سالهو فتنه های مختلف را تحمل کرد، سختی ها را تحمل کرد و امروز به حلاوت شیرینی موفقیت رسیده است.

 

وی خاطرنشان کرد: همه با هم تصمیم گرفتیم که ارزش های خودمان را پاس بداریم و به اوج برسیم و می دانستم در این مسیر سختی ها را باید تحمل کنیم.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن بعد از پیروزی مردم در 22 بهمن، ساکت ننشست و چرا که ما را پیشرفته نمی خواست اما با تحمل سختی ها امروز به پیشرفت دست یافته ایم.

 

وی افزود: امروز کشور ما در در دنیا حرف برای گفتن دارد و امروز نیروی دفاعی و نیروی مسلح قوی در دنیا دارد.

 

سردار نقدی اذعان داشت: امروز همه امور کشور از انتخاب رهبری، رئیس جمهور، وزراء، تا شهردار و شورای شهر با رای مستقیم یا غیر مستقیم مردم انتخاب می شود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلااب اسلامی اهار کرد: اراده ملت ایران برای منطقه هم در مقابل آمریکا، برنده است که این دستاوردها بزرگ هستند و طبیعی است که دشمن برافرخته شود و توطئه کنند.

کد خبر 1252160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha